掃呢頁CODE去手機

2023年11月10日 星期五

劉鑾雄留意《愛回家》有女演員塊面唔郁:笑係上嚟硬膠|持續更新 #劉鑾雄 #愛回家 #愛.回家

劉鑾雄在記者會上回應分身家一事他說:「有人賤到無論,成家做賊⋯⋯一早分哂啦,你知唔知點解我要分定家產呀?上嚟醫院睇我死唔去,唔夠兩分鐘就走咗,佢知我唔 ...




劉鑾雄在記者會上回應分身家一事他說:「有人賤到無論,成家做賊⋯⋯ 一早分哂啦,你知唔知點解我要分定家產呀?上嚟醫院睇我死唔去,唔夠兩分鐘就走咗,佢知我唔死得呀,仲同記者講同我好好關係呀。」 16:20 劉生回應香港救市問題,「如果政府再唔做返啲好嘢,措施呀,冧咗唔係咁易攪得起」 16:35 劉生再回應賤人,他說「佢最叻就係陰陰濕濕做嘢,我老婆都叫我唔好開,唔會有法律行動,揾律師開張傳票夜晚11點俾我」 「佢全家係納米型賊仔,我唔識用電腦架、手機」

16:40 劉生被問接班人問題 「我睇好都唔會同你講,接班人能者居之⋯⋯ 」 16:45 劉生一向是《愛回家》粉絲,有記者問他最近有沒有睇,他說:「笑起上嚟硬膠,塊面唔識郁,女嚟架,人到係為咗揾食」 16:49 有記者問劉生,劉太有沒有織温暖牌冷衫,他說:「有。|


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!