掃呢頁CODE去手機

2023年11月10日 星期五

劉鑾雄記者會丨傳將身家留給兒子劉鳴煒甘比被踢出局:點解咁講呀 #劉鑾雄 #劉鳴煒 #甘比

大劉劉鑾雄就分身家傳聞解畫:「又話全部財產轉畀個仔,甘比踢出局,點解要咁講呀,自己開心囉,講就有人信,有一個重申,阿陳凱韻我老婆從來無同我蝕過錢,睇過 ...




大劉劉鑾雄就分身家傳聞解畫:「又話全部財產轉畀個仔,甘比踢出局,點解要咁講呀,自己開心囉,講就有人信,有一個重申,阿陳凱韻我老婆從來無同我蝕過錢,睇過金融投資,佢藝術賺到錢。點解叫我唔好理,今次開記者招待會影到某個仔同女,我都無辦法,即係如果要入屋殺我屋企人,我跛咗癱癱咗,我都垂死掙扎,垂死嘅反抗」

劉鑾雄又指:「(啲傳聞)係好嚴重失實,聽聞佢請咗網上打手,請咗以前《忽然一周》總編輯帶呢隊人,專係負責做呢啲嘢。講到佢幫我損失百幾億,又話個仔乜乜,仲話我就嚟死。我早幾日約朋友食飯,話出面傳我身體好差就嚟死,你睇我而家個似唔似就嚟死?可能畀人激死就有,但我自己身體係冇嘢。如果我再唔出嚟,可能傳我死咗。」

劉鑾雄隨後再疑似用「賤人」形容呂麗君:「呢個賤人最近去新加玻,冇人識佢㗎,自己招搖撞騙,人哋見到佢都驚咗佢。我夠可以喺電視同拜登合照、P圖話佢企喺我隔嚟以前台灣有套電影叫《養鴨人家》,你知唔知鴨同鵝分別,鴨只係做女人生意,鵝就男又做女又做。呢啲係佢嘅私生活佢嘅事,唔關我事,我點解咁講呢?你睇吓呢叠嘢,完全0.001事實都冇,夾硬作出嚟老屈,我再唔出幫即係默認。我老婆陳凱韻使乜理佢吖,佢自我陶醉之嘛,等於咁,有一日有人要殺我屋企人,唔好講我係咪跛,我係跛係殘廢啊,我都要保護屋企人!啲人造謠造到咁,傳到我就嚟死。」

他又指:「啲人話我娶咗陳凱韻,佢阿媽換咗個腎畀我,所以我要報恩娶佢做老婆,哈哈哈!呢啲真係好好笑,哈哈!我換腎都搵個後生啲吖,搵個老人家換,希望一年換一次咩。呢啲謠言全部都係呢個人作出嚟,有網絡打手。佢好精㗎,喺香港出好易俾人睇到佢出,所以喺大陸出,我check晒出嚟。我見完呢疊嘢。」

劉鑾雄續指甘比沒有為他帶來幾百億損失:「簡單講,陳凱韻從來冇幫我損失過任何錢,冇損失百幾億,佢同我賺超過200億藝術品上收入。如果有損失,都係我自己決定,完全唔關佢事。但啲人點解咁講呢?「800億落空」,呢啲好似真嘅一樣都係假嘅;仲話我將啲財產畀個仔,完全都係冇嘅。」

劉鑾雄澄清太太甘比從來沒有為公司損失200億元,「佢同我賺超過200億藝術品投資就有」。劉鑾雄又指,所有投資損失都是他自己,所有有關他投資損失的報道,都是虛構及嚴重造謠。

劉鑾雄在記者會上表示:「後悔成年前幫個賤人(呂麗君,現名呂姵霖),當時唔想佢破產睇返轉頭,幫佢破產好過,點知佢有自己網上打手,做而家嘅嘢。」劉鑾雄解釋,呂麗君聘請前雜誌總編輯,做網絡打手。他指,甘比曾經勸阻他不要澄清,怕影響子女,但他稱「如果有人入屋殺我屋企人,我跛咗、癱咗,都要做嘢。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!