掃呢頁CODE去手機

2023年11月10日 星期五

鄺潔楹:吳子冲「禮貌腿」就得人 望演技再進步 #鄺潔楹

無綫力捧小生吳子冲在劇集《羅密歐與祝英台》中與兄弟徐文浩爭奪鄺潔楹(Judy),他表示與Judy合作拍《七公主》時,Judy角色追求他,估不到在《羅》 ...






無綫力捧小生吳子冲在劇集《羅密歐與祝英台》中與兄弟徐文浩爭奪鄺潔楹(Judy),他表示與Judy合作拍《七公主》時,Judy角色追求他,估不到在《羅》劇輪到他追求Judy,2人身高差距大,他身高1米87,Judy身高1米53,成為最萌生高差,深受觀眾喜愛,不過每次合拍就難為了攝影師,「因為好難一次過影到我哋兩個,通常我會擘大腳企,又或者佢企喺個盒上面,之前拍《七公主》時,有場跑步戲,要專登搭了一條高跑道畀佢跑。」今次再次合作,他感覺Judy演技大有進步,但自嫌進步較少。近日正在深圳為新劇《企業強人》開工,跟陳豪和譚俊彥(Shaun)合作,令他獲益良多,他覺得陳豪是一位報喜不報憂的人,好像爸爸一樣,而譚俊彥就會指出他的錯處,感覺似大哥般,「Shaun想鞭策我進步,緊張我先講,因為知我唔會介意,好似有次導演話我唔夠嬲怒,Shaun提點我,要做鏡頭都感覺到我嬲先得。」他將要在深圳拍攝至12月才返港,透露初時水土不服,患上腸胃炎,現在已經適應過來。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!