掃呢頁CODE去手機

2024年3月28日 星期四

胡美貽:胡美貽30歲生日 黃嘉雯孖「港女野人」送驚喜慶生 #慶生 #港女 #胡美貽 #黃嘉雯

無綫35D索女胡美貽(Nicole)昨日(26日)踏入30歲,獲幾位《港女野人》成員廖慧儀、陳若思及好友黃嘉雯為她慶生,眾人送上特整蛋糕,期間她們又自 ...






無綫35D索女胡美貽(Nicole)昨日(26日)踏入30歲,獲幾位《港女野人》成員廖慧儀、陳若思及好友黃嘉雯為她慶生,眾人送上特整蛋糕,期間她們又自家製牛雜墨西哥夾餅,吃得玩得好開心。Nicole接受東網獨家訪問時坦言生日願望是希望身邊人都開開心心,「其實我哋都係喺屋企搞,一齊食吓嘢咁,黃嘉雯送咗紮花畀我,佢哋好好,特別整咗個蛋糕畀我,話係照住我喺亞馬遜爬樹嗰幕嚟整,我好鍾意,覺得好得意。」


至於黃嘉雯受訪時則謂:「我同Nicole係一齊拍節目認識,平時喺J2聚會都成日見,(佢話好送咗紮花畀佢!)係呀,買咗紮花同埋準備咗啲氣球畀佢,因為知佢鍾意藍色!我哋前晚喺朋友屋企搞Party,佢哋整咗啲homemade taco同佢慶祝生日,我都係第一次食,好有創意呀!」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!