掃呢頁CODE去手機

2024年3月28日 星期四

前新聞主播|黃紫盈遊日跌倒入院擔心醫療費貴 Connie:人生第一次坐救護車 #Connie #文凱玲 #黃紫盈

▲TVB前新聞主播黃紫盈遊日樂極生悲受傷。TVB前新聞主播黃紫盈(Connie)早前在社交網分享不少在日本的靚相,更透露自己在日本發生意外,相當「陰公 ...




TVB前新聞主播黃紫盈遊日樂極生悲受傷。



TVB前新聞主播黃紫盈(Connie)早前在社交網分享不少在日本的靚相,更透露自己在日本發生意外,相當「陰公豬」!

黃紫盈在化妝品店內落樓梯時跌倒拗柴,更痛至癱軟在地,需坐救護車送院。

前新聞主播丨舉家外遊方爸爸變百彈齋主 方健儀感受引共嗚:有時係EQ嘅試煉

黃紫盈擔心醫院收費貴

若坐救護車入院,醫院會優先處理病人,因而需付上額外收費,黃紫盈就因此有所擔心,幸好,由於她並不是骨折,做電腦斷層掃描連覆診,約需4萬日圓(約2000多港幣)。

她在社交網站上發文:

人生第一次坐救護車,竟然發生在日本 🚑

人生第一次喺日本睇醫生,遇到位院長幾風趣 🧑‍⚕️

人生第一次用拐杖,仲有心情襯對鞋和襪,令隻豬腳無咁礙眼 🦵

黃紫盈派定心丸

而黃紫盈在回港後也穿上長靴任司儀,並派定心丸:「各位放心,實戰證明能在台上行得走得,有講有笑,經已好得七七八八 。」有不少網民也留言祝她早日康復呢!

最新影片推介:

HKET App已全面升級,TOPick為大家推出一系列親子、健康、娛樂、港聞及休閒生活資訊及影片。立即下載︰https://onelink.to/f92q4m

追蹤TOPick Whatsapp頻道睇最新資訊︰http://tinyurl.com/3dtnw8f5

撰文 :TOPick柴犬出動




本文作轉載及備份之用 來源 source: http://topick.hket.com
鍾意就快D Share啦!