掃呢頁CODE去手機

2024年3月6日 星期三

昔日TVB小生疑公開暗諷呢位男藝人借錢 自揭打工「賣慘」引流量 #TVB

昔日當紅TVB小生蔡淇俊,近年北上發展並轉戰飲食界,他又積極經營其社交平台成為KOL,分享當演員的辛酸,稱做演員飯都無得食;又大呻開親檔都執笠,賣雞腳 ...




昔日當紅TVB小生蔡淇俊,近年北上發展並轉戰飲食界,他又積極經營其社交平台成為KOL,分享當演員的辛酸,稱做演員飯都無得食;又大呻開親檔都執笠,賣雞腳無生意,並自揭勾富婆真相,成功以「賣慘」吸引流量。

近日蔡淇俊再拍片道辛酸。他稱香港藝人北上「撈金」不容易,因內地市場與香港不同。蔡淇俊又表示:「如果唔係都唔會睇到咁多新聞啊,有藝人都周圍問人借錢添踏踏實實揾份工去做呢,你話生存就肯定唔難。」言語之間疑暗諷近年常被指公開「乞錢」的張致恒。最後更表示「賺錢不易」。

網民留言笑指:「張致恒:兄弟我覺得你講緊我」、「張致恒:你可以直接說我!」蔡淇俊又留言指尚算養得起自己,「我是佛山人,回來的早,所以還好餓不死」。有人見到蔡淇俊一邊執枱一邊拍片,問對方是否是該餐廳老闆,蔡淇俊自爆是打工仔,「我在這裡打工」。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!