掃呢頁CODE去手機

2024年5月8日 星期三

逆天奇案2|馮盈盈曬纖腰搶FO 專心工作唔諗感情事自爆冇追求者 #逆天奇案 #馮盈盈

TVB熱播劇《逆天奇案2》即將迎來大結局,今(8日)劇組就舉行宣傳活動,一眾主要演員均有出席。其中馮盈盈(crystal)以一身滑浪Look現身,大曬 ...




TVB熱播劇《逆天奇案2》即將迎來大結局,今(8日)劇組就舉行宣傳活動,一眾主要演員均有出席。其中馮盈盈(crystal)以一身滑浪Look現身,大曬纖腰及長腿,相當吸睛。而在接受《香港01》訪問時,談及前醫生男友鍾文浩(Martin)近日現身TVB錄影節目《早D知早D醫》,她表示事前並不知情,同時透露二人已再沒有聯絡。

在《逆2》中馮盈盈演技比起第一輯甚有進步,其中一場失控爆喊戲感染不少觀眾,獲網民們激讚。雖然演技有進步,但在講台詞時其表現仍欠奉,懶音極重,所以令人聽起來相當不舒服。在提到這個問題時,她就表示:「我諗我係過度矯正,表演老師泰臣都有針對我今次嘅表現,寫咗篇千字文話俾我聽有咩做得好,有咩做得唔好,話我係改善懶音方面矯枉過正,所以太用力,所以俾人感覺可以再自然啲。」強調可能嘗試用了新的發音方法去演戲,變成了有一種聽起來生硬的感覺。

而比起第一輯的戲分,有不少網民留意到她似乎從女二變成了配角,戲分沒有從前的多,對此她就不認為:「因為作為一個專業嘅演員,唔會睇自己嘅戲分多與少。始終係第二輯,有好多新嘅人物(加入),多咗參演嘅角色,所以喺內容方面有平均分配。」亦因為第二輯的內容令她愛上了滑浪活動,透露明天將會上滑浪課程。

另外,提到前醫生男友鍾文浩近日罕現身TVB錄製節目《早D知早D醫》,問到是次

知不知道呢?她就二話不說:「剛才有另一位記者朋友講先知,(依家有冇聯絡?)冇啊!雖然我哋關係都保持良好,但始終可能我喺娛樂圈工作,佢喺醫療工作,始終唔會有咩特別交集,所以呢段時間以嚟都冇咩特別聯絡,(過時過節有冇問候?)都冇,就算係朋友都唔一定要過時過節問候嘅。」

而早前馮盈盈接受媒體訪問時,透露未來兩年不拍拖只專心工作,問到若在這段期間內遇到心上人會如何處理?她就表示:「因為我自己已經諗住專心工作同讀書,所以其實好難會有心上人,唔會諗任何有關感情相關嘅事,俾自己開始新嘅戀情。(依家有冇追求者?)冇,可能太專心做嘢同讀書,所以唔會有任何呢方面嘅機會。」當問到擇偶理想型時,她就強調沒有多想,目前只想專心工作和讀書。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!