掃呢頁CODE去手機

2024年5月8日 星期三

東張西望|曾志偉串王祖藍銀包脹屈請食飯 乾笑幾聲勁尷尬話好 #串 #曾志偉 #東張西望 #王祖藍

TVB遊戲節目《獎門人感謝祭》日前錄影本輯的最後一集,錄影完結後「獎門人」曾志偉更帶同一班「獎老」及嘉賓去吃宵夜,《東張西望》亦跟蹤前往拍攝花絮。曾志 ...




TVB遊戲節目《獎門人感謝祭》日前錄影本輯的最後一集,錄影完結後「獎門人」曾志偉更帶同一班「獎老」及嘉賓去吃宵夜,《東張西望》亦跟蹤前往拍攝花絮。曾志偉表示喜歡帶大家到該餐廳是因為這間餐廳比較貼地:「我哋就係鍾意冇束搏,周圍食好開心,同埋呢度先可以畀我哋任勞任怨,食到幾點都得。」他更指該餐廳是TVB的「飯堂」,很多電視劇殺青都會來。

當日《獎門人》的嘉賓黃建東亦興奮地公開為大家謀福利:「原來跟獎門人做嘢係咁好福利㗎,我想問個問題,唔知道咁好嘅傳統,會唔會係《福祿壽訓練學院》同我哋啲導師傳承落去呢?」眾人亦立即起哄說好,更捉來導師之一的阮兆祥來問:「我話畀你聽,我意願係絕對想嘅,但我荷包冇佢(曾志偉)咁脹嘛!」曾志偉即上前表示:「你冇我咁脹,但祖藍脹過我!」

王祖藍立即呆住了,他被問到會否承傳「請食飯」的傳統時,他立即意識到正在拍攝看著鏡頭問了一句:「好似《東張西望》好多人睇㗎嘛?梗係會」大家都紛紛表示「多謝祖藍」,而王祖藍亦乾笑了幾聲表示尷尬。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!