掃呢頁CODE去手機

2024年5月31日 星期五

戴祖儀:戴祖儀升呢女股神 豪畀百萬家用 #戴祖儀 #股神

無綫小花戴祖儀近年唱而優則演,可愛個性獲觀眾喜愛,出身家境富裕,不過入行6年以來從冇向家人討錢,而且一直有給予家用,自爆投資股票眼光獨到,運氣又好,給 ...






無綫小花戴祖儀近年唱而優則演,可愛個性獲觀眾喜愛,出身家境富裕,不過入行6年以來從冇向家人討錢,而且一直有給予家用,自爆投資股票眼光獨到,運氣又好,給屋企的家用累計逾百萬元,堪稱圈中的隱形「股壇女神」。


戴祖儀大學畢業後,由英國返港,並參加歌唱比賽入行,其後做主持又拍劇,瓣數多多,但電視台人工有限,她竟然可以掏出7位數作家用,相當厲害!她解釋:「唔係每個月畀,有時媽咪想買一樣嘢,我會一舊錢畀佢。(除咗電視台人工同賣藝術品外,邊度賺錢?)以前有買開股票,阿媽應該生我條命幾好,運氣唔錯。啲人成日話我靠屋企,但我係有貢獻嘅人。」


家住複式豪宅的她澄清並非富家女,任職地產公司高層的父親都很努力工作,期間她自爆已結束藝術品生意,承認與拍檔意見不合令生意告吹:「嗰時買咗啲藝術品返嚟,拍檔就叫我影相放上社交網,我內心唔想Po藝術品,唔想大家覺得我炫富,因為我另一身份係藝人,但當時唔知點同拍檔講,拍檔就覺得我冇交帶感不滿。」她認為當時年紀小,不懂得表達,若是今日她會直接坦白講出自己的想法,便能減少誤會。她大學時讀法律,畢業後未有繼續考律師牌,媽媽一直希望她能夠完成,不過她沒有再讀書的打算,認為人生應該追求快樂事,笑言今年的目標要好好找一個如意郎君。


角色討好劇接劇


今年下半年祖儀有兩部劇開,其中一部新劇會演大學生,今年29歲仍有青春本錢,笑言早前素顏返工,獲樂小姐讚她樣子年輕,相信演大學生冇違和感。她又透露與公司正在傾約,工作一直合作愉快,問續約條件可會要求多拍劇?她表示近年參與的劇集如《香港人在北京》和《飛常日誌》的角色都非常討好,開心終於多人留意到她的作品,笑言:「演嘅都係啲得意搞笑、八婆仔嘅角色,同自己性格好相似,大家鍾意呢種性格,覺得觀眾好似鍾意咗我,哈哈!」


祖儀從小到大總愛氹人開心,就算自己不舒服都想別人快樂,是圈中的開心果、最無殺傷力的藝人,她自覺說話直接,零計較,故容易與人相處。去年無緣攞萬千星輝頒獎典禮的「飛躍進步女藝員」,她戲言年年都有提名,卻年年捧蛋,當然想作品獲得肯定,不過她又擔心一旦上台拿獎,不知道得獎感言要說甚麼而感苦惱,認真可愛。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!