掃呢頁CODE去手機

2013年12月19日 星期四

[壹週刊 1241] 樂基兒怕咗黎明 樂基兒,黎明,基兒,M1,




面圓雙臂又好肉嘅樂基兒,提起男友 Cuz總係笑笑口,但就話以後都唔會再同記者講感情事。

同你吟一吟

樂基兒怕咗黎明

經常香港、印尼、美國四圍飛嘅樂基兒,上個禮拜四(十二月十二日)專登返香港,到中環出席甜品店活動。

唔做黎太,同新西蘭籍男友 Cuz感情唔錯嘅 Gaile,俾人發現一齊返香港, Gaile仲帶佢見香港班朋友。聽聞今個聖誕節,兩個會拍拖返三藩市, Cuz順便見埋家長。

提起感情事,肥咗少少嘅 Gaile唔想多講,但就承認做完呢日活動之後,就會飛返美國過聖誕。至於將來會唔會再婚, Gaile答得有啲骨:「因為已經結過,唔係驚,只係唔會去諗。(有冇同黎明聯絡?)好耐冇,冇呢個必要!」明嘅!再見不再是朋友,有幾多個謝賢同狄波拉。

今個聖誕節, Gaile會同 Cuz一齊去三藩市,過白色聖誕。

同黎明離婚之後,樂基兒同前夫已經冇曬聯絡,連朋友都做唔番。



鍾意就快D Share啦!