掃呢頁CODE去手機

2013年12月19日 星期四

[壹週刊 1241] Joey自爆與劉浩龍同床 Joey,劉浩龍,容袓兒,M1,




同你吟一吟

Joey自爆與劉浩龍同床

左麟右李完騷,嚟緊週末就輪到容祖兒接力,星期一(十二月十六日) Joey安排傳媒探班,騷嚇兩個月來減肥、練舞成果。

瘦到皮包骨,連 Joey都話臨開騷前要食番幾啖飯頂肚,事關佢呢排晚晚發夢食嘢,一晚食 pizza,一晚食甜品,仲加多句:「另一晚自己發開口夢,嘴鬱鬱不停食嘢!仲講好味,食曬你!」

發開口夢自己都知,記者即場踢爆,係咪俾瞓響隔籬嘅劉浩龍發現, Joey就答得好 sweet:「唔知呀,有人打嚟話我知,話我發開口夢。」聽到你咁講,八珍都覺得好飽。

同黑人 dancer玩淩空拱橋,之後兩個仲手拖手,可惜對方唔係劉浩龍。

左麟右李最後一日, Joey睇日場,劉浩龍就睇夜場。



鍾意就快D Share啦!