掃呢頁CODE去手機

2013年12月19日 星期四

[壹週刊 1241] 天王女唔使憂 劉華:我劉德華個女仲有咩路要鋪? 劉德華,劉華,M1,




上週,劉華出席歌迷聚會默應老婆再度有喜。

探熱針

天王女唔使憂 劉華:我劉德華個女仲有咩路要鋪?

自從寶貝女劉向蕙出世,劉華千方百計收藏女兒容貌,搬屋、加保鏢,行為比「怪獸家長」更怪獸。上週六(十二月十四日),劉華出席歌迷聚會再度開金口講「家事」,當被歌迷問到是否「怪獸家長」時,劉華死口唔認之餘,仲好得戚:「嚇?我劉德華個女喎,仲有咩路要鋪?」

有問必答

問必答

下午三時才舉行的歌迷聚會,劉華早上十時便到達會場,跟工作人員開會及彩排。夠鐘開波,劉華先跟在場的一千二百名歌迷逐一合照,繼而展開答問大會。歌迷急不及待問他是否快將再做老豆,一直死口唔認的劉華,對住他口中「家人」的粉絲,即放下戒心說:「個個月寫一次,梗有一次中喎!」全場歌迷立即歡呼鼓掌。在四十五分鐘的問答環節中,話題離不開老婆同囡囡,但身為「民意特首」的劉華,依然有問必答。

歌迷:你係咪就快做第二任

爸爸?

劉:我努力緊,希望快啲有好消息同大家公布,啲雜誌個個月寫一次,梗有一次中㗎喎,好似一個 cycle咁,實中㗎!

歌迷:你算唔算「怪獸家長」?

劉:點先算「怪獸」?

歌迷:即係會好緊張,幫個女鋪好曬路。

劉:嚇?我劉德華個女喎,仲有咩路要鋪呀?

歌迷:你係屬於慈父定嚴父?

劉:仲未知,要等佢大個啲先知!如果佢生得靚女就肯定係慈父,不過由出世到而家都係似媽咪,應該都靚女。(冇一度似你咩?)有呀!一樣有兩隻眼,一個鼻,一個口囉!

週二(十七日),朱麗倩隨劉華到廣州送別紅線女,二人一臉傷痛。

穿上黑色大褸的朱麗倩,難掩臃腫身形。

離開時,落住毛毛雨,劉華全程攬實老婆,更替對方擔遮。

活動進行了三個小時,劉華在多名保鏢護送下離開。

當日聚會設問答環節,歌迷的問題離不開老婆同阿女,劉華有問必答。

分享秘密

歌迷:阿女會喺香港讀書定外國?

劉:我個人希望佢留喺香港,最好讀 local school,但要睇嚇傳媒會唔會打亂我嘅計劃,如果太亂都冇辦法,要送走佢,但我自己就想佢同平常香港小朋友一樣,過啲正常嘅生活。

歌迷:可唔可以同大家分享一個秘密?

劉:我有一個小小秘密,就係平時會著番對襪瞓覺,因為對腳好凍,怕凍親瞓喺隔籬嗰個。

聚會進行三小時,臨近尾聲,一眾歌迷要求劉華公開女兒相片,他亦爽快答應:「應承大家下一次聚會安排一嚇,係時候同大家見嚇面啦!」

後來見歌迷唔願走,劉華再搬妻女上枱解圍:「六點啦!俾我返屋企啦,我呢排都忙住好多嘢做,好少時間留喺屋企,俾我返去陪嚇佢哋好唔好?」說罷即由工作人員護送離開。

近日,忙做電影《風暴》宣傳的劉華,自稱很少時間返屋企陪老婆。

上月,劉華在北京舉行巡迴演唱,大住肚的朱麗倩專程飛到當地捧場。

護女三招

雖然劉華唔認係「怪獸家長」,但自從 2012年榮升做老豆,劉華便出盡法寶,全天候戒備,嚴防囡囡劉向蕙容貌曝光。

搬屋鎖𨋢

由於加多利山新愛巢位置被傳媒披露,劉華於是舉家搬到月租十七萬的尖沙咀服務式住宅聽濤閣暫住;為加強私隱度,大廈更給予劉華特權,出入會有專人負責「鎖𨋢」,不用同其他閒雜人共用升降機。

起堡壘

09年耗資 2億買入的相連加多利山獨立屋,在囡囡劉向蕙出世後,劉華不惜豪花千萬改裝成滴水不入的安全堡壘,把二千呎的地方打造成寶貝女的小天地,令女兒有更闊落的活動空間。

遮陣打針

去年,囡囡到中環打預防針,如臨大敵的劉華,出動四名保鏢護駕,再吩咐大廈保安,以遮陣阻擋記者鏡頭,最終更驚動警方到場。



鍾意就快D Share啦!