掃呢頁CODE去手機

2014年2月26日 星期三

[FACE 353] 七國咁亂 失婚劉明軒秘交梁思浩助手 劉明軒,MF,




劉明軒同王傲山結婚一年唔夠就離婚,婚變傳出後,王傲山對劉十分維護,反而暗寸舊愛李彩華「放料」。圖片

真面目

七國咁亂 失婚劉明軒秘交梁思浩助手

有線主播劉明軒同王傲山婚變,估唔到會搞到王傲山同舊愛李彩華隔空罵戰。

女主角劉明軒繼續低調開工,但本刊上週收到匿名電郵,稱劉明軒同梁思浩前助手葉廷鋒過從甚密。爆料人仲話劉明軒跟葉廷鋒及其空姐未婚妻,更曾傳出有「奇情」關係。真係一個複雜的故事。

36歲劉明軒同王傲山婚變消息曝光至今兩星期,劉明軒繼續低調不回應,而前夫王傲山上週三( 19日)則在 facebook暗寸舊愛李彩華「放料」畀傳媒,隔空互寸。臭史愈揭愈多,本刊上週收到爆料人電郵,指劉明軒同梁思浩前助手兼 D100 DJ葉廷鋒關係親密。爆料人更稱劉明軒與葉廷鋒及其將於下月結婚嘅空姐女友 Cathy有不尋常關係,而王傲山亦提出離婚。

葉廷鋒以梁思浩助手身份經常出入有線,所以認識劉明軒及餘思敏等一眾主播。

葉廷鋒下月將會同空姐女友 Cathy結婚,他說:「我下月結婚都唔知邊個咁大整蠱。」

同鄭中基爭女

據知當年梁思浩喺有線主持節目《怪談》期間,葉廷鋒經常跟出跟入,因而認識劉明軒,爆料人更指葉廷鋒試過追求和鄭中基結婚前的餘思敏,及後鄭中基極力阻止二人交往。

週日( 23日)餘思敏陪老公鄭中基出席《金雞 sss》謝票,她說:「我識葉廷鋒!(傳聞佢追過你?),我冇聽過呢個傳聞。(佢令劉明軒離婚?)呢啲嘢你問番劉明軒啦!」至於關鍵人物嘅葉廷鋒在電話中回應:「我同劉明軒係好朋友,我冇鍾意過亦冇追過,除咗朋友外冇任何關係!」而劉明軒截稿前未回覆。

葉廷鋒(左)已冇做梁思浩助手,早前為 D100客串 DJ主持節目《女王頭老襯底》,他說:「我個節目完咗,唔會再做,我本身做 marketing。」

爆料者除爆葉廷鋒同劉明軒曾有親密關係,仲話葉同米蘭站老闆姚君達前妻李麗紅也曾相交。不過葉說:「無×聊,啲人作得就作。」

追鄭中基老婆

已成為鄭太嘅餘思敏週日撐老公鄭中基出席《金雞 sss》謝票,她說:「我識葉廷鋒,大家係朋友。」但不回應被追傳聞。



鍾意就快D Share啦!