掃呢頁CODE去手機

2014年8月22日 星期五

[忽然1周 995] 沒台翻身三大 S橋 MW,




靚抽王

沒台翻身三大 S橋

大台近日推出嘅《沒女大翻身》,雖然引起咗注目,但係都係以負面意見居多,網民認為節目踐踏女性樽鹽,加上高登巴打踢爆新移民「阿銀」同埋形象導師 Eva Lau曾經以大台員工身份訪問示威行動,極有造假之嫌。另一邊廂,其中一名沒女 Meggie曾經喺有線《峰生水起精讀班》被蘇民峰睇過相,疑似係專業「演員」。總之明眼人都感覺到呢個節目嘅做媒味好濃。不過唔緊要,我哋《 S橋王》一樣會幫大台諗掂佢!

S橋王

每期 S橋王幫娛圈偽人偽事度橋脫身。你知啦,呢行好複雜,有乜事俾人捉到正,好大鑊㗎嘛!不過唔緊要,我哋會為你出謀獻策嘅! Super~~

沒男大翻身

有香港小姐,於是就有香港先生。大台諗得出沒女,以佢哋有限嘅創意,下一輯應該就係沒男。佢哋會搵一大堆樣貌不佳、唔靚仔、五官唔夠端正嘅男子出嚟俾大家公開恥笑,再邀請一班自己都未搞得掂嘅人生導師大談廉價哲理。其實大台點會唔知呢啲 S橋會換來劣評?只係佢哋特登放到成地花生谷收視啫。

沒官大翻身

高官膠事醜聞無日無之,呢邊廂有梁太倒抽一口涼氣,嗰邊廂有劏房波買劏房收租。今時今日我哋嘅官員咁唔得民心,大台作為維穩基地,一定要做番啲嘢!我哋建議邀請香港 97年前嘅殖民地高官,擔任高官導師,指導狼班子一行人嘅為官之道。到時大家喺電視上睇到彭定康教梁振英禮義廉,一定非常精彩,收視唔過 50點,叫阿叻跪返屋企都得

叛徒大花生

「笑仲唔笑?」

大台留唔住台中藝人,連親生仔 Chok峯都要叛逃,近日宣傳內地新劇《衞子夫》時,仲暗串香港演員唔夠墨水,頗為囂屎。既然係咁,不如整番個娛樂節目,邀請番呢啲大台叛徒上嚟,同佢哋真情剖白,質問吓佢哋點解明明有盆菜食都唔留喺度?當然, Chok峯仲後生,所以要等多幾十年,等佢身體唔係咁好,你就可以揸架輪椅,推佢入嚟,然後逼佢笑,笑完再送隻 TVBuddy俾佢。

結論:

所謂沒女,即係沒美貌、沒身材、沒青春、沒學歷、沒財富、沒家世的女人;至於咩叫沒台,

就係沒創意、沒原則、沒品味囉……



鍾意就快D Share啦!