掃呢頁CODE去手機

2014年8月7日 星期四

[壹週刊 1274] 卡拉之星抽李詩韻水 王俊棠:我願意道歉 王俊棠,李詩韻,M1,




探熱針

卡拉之星抽李詩韻水 王俊棠:我願意道歉

已出街的無綫週六節目《區區有鬼故》,首集由李詩韻與王浩信孭飛,同場還有卡拉之星的王俊棠;但拍攝期間未鬧鬼,先遇鹹濕鬼。有指李詩韻遭搏懵,涉嫌經手人王俊棠事後更被導演問話。雖然最後判定為誤會抽水,但面對蝕底咗的李詩韻,王俊棠話:「佢需要我道歉都冇所謂!」

走墊照摸嬲爆

上月底播出的《區區有鬼故》第一集,其中一幕李詩韻要被二打六王俊棠摸 pat,為防有詐,李詩韻事前已在褲內加 pad,做足防範功夫。「抽水戲」順利完成,導演要求補多個近鏡,據了解,李詩韻以為大頭影唔到全身,於是放下戒備,將墊 pad拎走。

出事有指補拍大頭鏡頭時,王俊棠繼續連戲,照樣將手放在李詩韻的 pat pat上,令一場假抽水戲變成真抽水。無論王俊棠有心定無意,硬食鹹豬手的李詩韻當下面色一沉,在場的工作人員見狀亦個個呆晒。

「拍完個 shot,李詩韻塊面已經黑晒,王浩信都聞到味,知道發生咩事!最弊係王俊棠收工仲大大聲,講笑咁話:『好嘢,今日摸咗個靚女 pat pat!』大家知佢一向把口唔收,又鍾意講笑,但對個女仔嚟講,蝕底咗仲要聽埋啲輕佻說話,梗係唔舒服。」一名現場工作人員說。

早前出街的《區區有鬼故》,第一集李詩韻就係呢一場俾王俊棠摸 pat戲,鬧出真抽水事件。有指同場的王浩信都替李不值。

王太出面補飛

據悉,導演事後召王俊棠「問話」,經過解釋,導演接受他「唔知對方攞走個 pad」,裁定王俊棠「無心之失」。為安撫硬食鹹豬手的李詩韻,據知翌日跟住老公開工的俊棠老婆亦幫手補鑊。

「王太嗰日同李詩韻講咗唔好意思,又幫口解釋番,李詩韻都接受,兩個之後都一齊再埋位開工。」

近日李詩韻被踢爆跟家住山頂千萬豪宅的潛水總會董事潘樹維拍拖。當晚戀情曝光,女方急得跳車走。(《蘋果日報》提供)

她在《寒山潛龍》一人分飾兩角,花旦中算是有演技的一個。

誤做鹹豬手

涉嫌做鹹豬手,王俊棠在電話中交代始末,並堅稱一場誤會。

「誤會一定有,嗰場戲我要摸佢……臀部,我睇住佢墊 pad打底。(點解拍近鏡都仲要照摸?)我唔知佢幾時拎走個 pad,亦唔知補拍緊大頭,所以咪照番之前咁做。當我隻手一放,個心都打個突,哎吔死嘞!掂就掂到,但都要照拍落去!」王俊棠說。

對於導演「問話」,王俊棠認有其事。

「導演有打俾我,問係咪有咁嘅事(抽水),我已經解釋咗!」

當日收工,一句「摸咗靚女 pat pat」,令事件火上加油,對此王俊棠說:「我成日講笑!若果對方有唔舒服,需要我道歉亦冇所謂,我會衷心講對唔住,真係冇意嘅!」

至於蝕底咗的李詩韻,截稿前仍未有回覆。

王俊棠曾在慈善節目表演唱歌接力,因而被冠以卡拉之星稱號。

有指王俊棠被導演問話後,翌日王太代夫向李詩韻解釋清楚。

經典鹹豬手

娛樂圈出現過的鹹豬手不多,講到經典喎,一定非蔡子健莫屬。

蔡子健

2008年,苑瓊丹在香港電台第二台客串做《瘋 SHOW快活人》節目時,在「娛樂大爆爆」環節內爆出無綫內有一名男藝人是「魔術鹹豬手」,指他表演魔術時故意不小心觸摸女藝員,引起軒然大波,最後查出「魔術鹹豬手」正是蔡子健。

洪天祥

2013年,許慧欣自爆與洪天祥拍攝電影《港都》時,男方竟然趁吻戲加碼偷摸她的臀部,事後洪天祥解釋自己是動作演員出身,當時是預備要將她抱起來才錯亂摸到她。



鍾意就快D Share啦!