掃呢頁CODE去手機

2014年8月7日 星期四

[壹週刊 1274] 新車落地 蔡楓華突然發咗 蔡楓華,M1,




我係八十年代天王巨星!(真實對白)

探熱針

新車落地 蔡楓華突然發咗

入行三十四年,蔡楓華一句「剎那光輝未必係永恒」當眾「自殺」後,立即消失!一一年終有機會在九展開了三場演唱會;有收入,信心返晒嚟,語無倫次發作,同扶手棍盧敏儀反晒面。

復出上市後,蔡楓華由元朗搬到月租萬四的筲箕灣御景軒,去年在歌迷力撐下再開個唱,又斬多筆,近日更揸住價值三十多萬的雷諾( Renault)跑車周圍去。有錢身痕!

師奶肯使錢

五十四歲的蔡楓華,得盧敏儀打救翻生後,又有張耀榮及林建名聯手相助,一圓在紅館開個唱心願,去年一班死士粉絲更夾錢力撐他在荃灣大會堂開騷。

「阿 Ken都係三年前出番嚟先成立歌迷會,嗰班 fans師奶好肯使錢,就算唔係生日、過年,見到都會俾利是,對住啲米飯班主,阿 Ken每次 gathering都會好 nice有傾有講,唔似平時咁扮晒 cool。」知情者說。

盧敏儀打救幫他開演唱會,不過最後亦反面收場。

今年 4月,蔡楓華跟歌迷聚會,本來 cool爆的他,收利是後即心情大好。

巨星上身

上週二(七月二十九日)下午,蔡楓華揸住今年六月才落地,價值三十多萬的白色法國雷諾跑車到九龍灣油站入油,身穿名牌 tee,戴帽戴墨鏡巨星上身,入完油,他自行落車走入油站收銀處俾錢,之後 cool爆離開。

「早排佢話要入紙申請今年十二月紅館再開騷其實都係吹水,舊年喺荃灣大會堂搞嗰鋪,都冇乜贊助商肯落疊,反應亦好麻麻,如果唔係啲 fans肯包底,根本開唔成。話十二月再開只係阿 Ken一廂情願。」

雖然紅館開騷是煲冇米粥,但蔡楓華偶然到美、加登台,加上間中返內地做騷,早已正式脫貧。

上週二,蔡楓華揸住新跑車到油站入油。

粉絲攬

去年在荃灣大會堂開個唱,戴假髮在台上唱歌的蔡楓華,雖然騎呢,但熱情歌迷依然死攬唔放。

隨街小便

一一年,冇跑車揸的蔡楓華得粉絲車出車入,目中無人的他,竟然在落車返屋企途中小便。

粉絲綁鞋帶

一一年復出接受電台訪問,有死士粉絲陪出入,更跪地替他綁鞋帶。

郁身郁勢

曾封娛樂圈四大癲王的蔡楓華,試過在公開場合巨星上身,搏人注意。

杜德偉多星撐

跟蔡楓華同樣在 80年代走紅,曾是台灣人氣王的杜德偉,回流香港搵食,今個月中於紅館舉行的兩場演唱會,雖然未賣爆,但亦去到七、八成飛。比蔡楓華後生兩年( 52歲)的他,早前為無綫拍特輯谷飛,已預告個唱會有張學友、呂方、楊千嬅、草蜢、鍾鎮濤等好友做串星。

杜德偉多星撐,相對打完齋唔要和尚,連救命恩人盧敏儀都用完即棄的蔡楓華,圈中人緣好得多。



鍾意就快D Share啦!