掃呢頁CODE去手機

2014年8月14日 星期四

[壹週刊 1275] 52歲景黛音 急救鬆弛面 景黛音,M1,




日前,景黛音孖住囡囡到又一城 high-tea兼 shopping。

探熱針

52歲景黛音 急救鬆弛面

淡出娛樂圈三十年的景黛音,最近突然沉迷微博,甚至公開美魔女防腐自拍相公諸同好。

五十二歲,看似保養得宜,但上週五(八月八日)景黛音孖住囡囡行又一城 shopping,著住闊身長裙,景黛音何止「五月」巨腩遮不住,鬆弛下巴更徹底推翻她的 V面假象。

改圖扮 V面

現年五十二歲的景黛音,近年熱愛玩微博,利用「美圖秀秀」功能將自拍大頭照改頭換面,放上網跟粉絲分享。

相片經過加工後,相中的景黛音肌膚白滑幼嫩、眼睛黑白分明,加埋 V煞面,成功贏得「美魔女」稱號。但現實歸現實,「未經加工」的景黛音上週五同囡囡現身又一城,穿上闊身長裙襯涼鞋白襪仔,心口掛住老花眼鏡,何止師奶味濃,身形更走晒樣,鬆身裙依然遮不住「五月」巨腩。身材失守,景黛音一張鬆弛面,更令她老態盡現。



著住闊身裙配涼鞋、短襪仔,加埋頸上掛住老花眼鏡,師奶味極濃。



八十年代曾經係無綫當紅花旦的景黛音,拍過《鹿鼎記》,飾演韋小寶其中一個老婆。

歎茶期間,景黛音不忘拎電話出嚟自拍。



用「美圖秀秀」執靚後,鬆弛下巴唔見咗,塊面 V晒!彷彿回到少女時期。

自拍上癮

當日下午四點,兩母女先到 coffee shop歎下午茶,自拍上癮的景黛音,拿出掌上電腦不斷玩自拍,務求影出不老 V煞面效果。醫飽肚,再到附近的 Log-on shopping,景黛音在護膚品專櫃尋寶,見到各種各樣功能面膜,即刻戴番副老花眼鏡,逐盒 mask拎上手研究。揀足半粒鐘,決定以一百九十五蚊買下「白金 V臉提昇導入面膜」,急救鬆弛面。

買完扮靚用品,母女轉場到超市上糧,蔬菜、生果、壽司樣樣買,逛足兩粒鐘,再坐的士返回嘉道理道的寓所休息。

當日景黛音專攻面腫專櫃,左揀右揀後,終於買入了一盒價值 195蚊的「白金 V臉提昇導入面膜」。

鬆身裙都遮唔住「五月」巨腩。

兩母女在超市逛足一粒鐘,掃入大堆蔬菜、生果。

二人拎住兩大袋戰利品坐的士返歸。



鍾意就快D Share啦!