掃呢頁CODE去手機

2014年8月14日 星期四

行外父政策資助開廠 林建名掟百萬箍掂傲兒 林建名,




【短片】【C1頭條】行外父政策資助開廠 林建名掟百萬箍掂傲兒

2014-08-14 01:07:00



其他影片:>>






【C1頭條】行外父政策資助開廠 林建名掟百萬箍掂傲兒

現年76歲的風流富商林建名在情場媾女過千從未失手,對愛情與性均有心有力,近月卻為25歲的何傲兒動真情,先在公開場合真情流下男兒淚也留不住伊人心,繼而女方即爆出攬啜周子揚譜「兒子戀」轉移視線,就算大少即帶新女睇演唱會示威,也對「爺孫情」未忘情。正所謂念念不忘,必有迴響,近日有傳女方拉攏大少與曾欠下8位數字巨債的65歲父親何世根合作搞時裝生意,才極速結束14日的「兒子戀」,並已回歸大少身邊。

其實傲兒父親何世根從事製衣業生意多年,年初生意失敗,欠下8位數字巨債,之後即傳出他常帶女兒入馬場識富豪,當中大少就是近兩、三年在馬場認識,加上何父6月突然自行撤銷破產申請,7月初大少與傲兒的「爺孫女」正式曝光,全程有着千絲萬縷的連繫。大少今日身在廣州公幹,記者致電問他與何父合作做生意一事,他自言不知傲兒分手一事,不過心情不俗,全程笑呵呵:「合作係有傾過,佢做廠好多年有經驗。」問到他是否清楚何父曾欠巨債,他表示:「係佢破產之前傾,o依家搞掂,都係傾緊未成事,唔會係好大投資,幾百萬實要。」

傲兒剛分手,即傳出他與何父搞生意,問大少會否怕被人被誤會「爺孫戀」的敏感關係,他說:「如果係做嘢,係唔驚呢啲嘢,佢(指何父)個人幾好。」記者笑言何父好,傲兒更好,大少即笑笑口,更直認不諱有意簽對方加盟旗下的大名娛樂:「個女係好,我哋係想簽o架,歌唱得好好,梗係招過手,佢同TVB有約,等佢自已傾。」記者提議大少叫傲兒向TVB提出解約,他即開玩笑:「佢自己諗,可能佢鍾意有名嘅公司,TVB係大啲。」記者問大少出資與何父做生意,又想簽傲兒,會否想「親上加親」,他表示:「冇諗過,成日講呢啲,無諗過感情事。」

被指為破產爸爸反媾大少的傲兒,在電話封嘴:「暫時冇乜回應。」至於舊愛周子揚今日在將軍澳活動時不願再多談戀情,另一方面他在電話對本報記者說:「我唔直接識林生,冇回應。」問有否覺得被傲兒過橋抽板?他仍維護舊愛說:「我覺得唔係,我相信佢,分手係上天安排,有啲嘢要隨緣。」傲兒突然嗌分手,不覺得奇怪?他說:「我覺得呢啲係緣份,過去咗唔回應。」問到如果傲兒跟林建名一齊,會否祝福她,周子揚決絕說:「呢個唔回應,我唔識林生。」問覺得傲兒是怎樣的一個女仔?他似意有所指說:「好女仔,好孝順。」有否見過傲兒家人?他說:「未見過,雖然好想認識,但未有機會。」

此外,曾獲林建名寵幸,最後解約收場的趙碩之對於舊老闆和傲兒的爺孫戀,她在電話中說:「唔知真定假,兩、三年前喺公司晚宴,何傲兒同佢爸爸都喺度,但同場有林生嘅女朋友仔,所以唔覺傲兒係佢女友,可能林生想簽佢呢。」





傲兒同爸爸唔止一次同太少去睇show,呢次係2010年「The Legendary Peter & Paul of Peter, Paul & Mary 的文化‧演唱會」



外界一直指何父經常想將兩個女介紹給富人認識,晉身上流社會。



2011年,傲兒與何父及大少又三人行睇騷。



大少提起傲兒老淚縱橫,掀起「爺孫戀」序幕。



傲兒呢排長期佔領C1。



鍾意就快D Share啦!