掃呢頁CODE去手機

2014年9月12日 星期五

[忽然1周 998] 黐澳門賭場猛人 阿 Bob開廣告製作公司 阿 B,林盛斌,Bob,鍾鎮濤,MW,




上周二( 2日),阿 Bob返公司開會一粒鐘。離開時,佢皺晒眉一路行一路聽電話。阿 Bob你女細老婆嫩,小心過馬路呀。

娛樂喧

黐澳門賭場猛人 阿 Bob開廣告製作公司

百足咁多爪的阿 Bob(林盛斌),拍劇、電台、司儀都做勻,年賺二千萬。近日他更殺入廣告界,投資百萬開公司。

阿 Bob的廣告製作公司「棋人」近日已正式運作,其在觀塘商廈頂樓的二千多呎辦公室,已要月租六萬,皆因阿 Bob新公司的拍檔,是藝人小肥經理人鍾楚霖(小霖)。據知小霖有澳門賭場背景,有大水喉射住,難怪阿 Bob信心十足:「希望做到 4A規模」








阿 Bob是家中唯一經濟支柱,加上第三名女兒剛剛出世,負擔愈見沉重。即將要供第四層樓的他,終日為口奔馳。「佢有時都會同朋友呻好攰,我哋都勸佢接少啲工作。佢試過一星期有五日過澳門做嘢,又試過喺香港一日踩三場 show,唔怪得前排捱出病!」他的身邊人說。

為了爭取時間陪家人,阿 Bob於是把心一橫轉營做老闆。去年尾他投資百萬,與小肥經理人鍾楚霖(小霖)合組廣告製作公司「棋人」。小霖在澳門娛樂界吃得開,得到不少賭場猛人欣賞,他和阿 Bob私交甚篤,早在阿 Bob做新城 sales時已經認識。在小霖拉攏之下,同是來自澳門的「太陽娛樂」高層唐才智亦有入股「棋人」,更是最大股東。

由於小霖是「澳滌娛樂」老闆,透過小霖的關係,「澳滌娛樂」與「棋人」成為子母公司。阿 Bob睇準「澳滌娛樂」旗下有狄易達、 Rainky等多名藝人,加埋他自己的人脈,以及唐才智麾下有 Janice Man等多名紅星,令「棋人」能夠提供藝人及製作廣告一條龍服務。

開工合照

阿 Bob半年前籌備新公司,兩個月前正式開工。入伙當日,拍檔小霖都有到場影大合照。

頂層海景

阿 Bob公司打通兩個頂樓單位,佔地二千多呎,有海景,難怪要月租六萬。

Bob嫂有份

根據資料顯示,「棋人」的股東有「 Tender Sun Ltd.」、鍾楚霖及唐才智(太陽娛樂文化行政總裁)。唐佔股份最多,「 Tender Sun Ltd.」佔約 3成。而「 Tender Sun」則是阿 Bob及 Bob嫂(黃碧玲)一人一半擁有。

邊行邊食

阿 Bob返公司開會前,怱怱去附近老麥買包醫肚,佢仲忙到邊行邊食,認真壞胃。

避談公司背景

上周二( 2日)下午一點左右,阿 Bob離開新城電台後,獨自駕車返觀塘「棋人」寫字樓。他接受訪問,大方承認做老闆,但對公司有澳門賭場背景就頗為避忌。

記:你開公司喎!

林: OK喇,我間公司主要做廣告及登台騷製作。

記:公司有澳門資金支持?

林:拍檔背後有間公司,佢哋喺香港成立公司時,就搵我合作。

記:你拍檔小霖有澳門賭場背景?

林:佢自己有生意同澳門嘅財團合作,但嗰啲就唔關我事。

記:想將公司做到 4A規模?

林:希望喇,都係為自己日後鋪定路,因為想有自己公司,係一個心願。

雖然新公司正式營運只有兩個月,但因為阿 Bob和不少廣告客戶關係良好,已有大客開 account,據悉港鐵便是其一。

冧掂港鐵

阿 Bob早前為港鐵拍攝平面及電視廣告。每逢港鐵宣傳,阿 Bob例必交足功課,難怪冧得掂港鐵高層,有意找「棋人」製作新一輯廣告。

幕後猛人

「棋人」大股東唐才智(中),和 Paco同屬「太陽娛樂」高層,是近年娛圈新貴。唐才智動作多多,據悉是他一鎚定音,促成「太陽娛樂」以三千萬簽 Janice Man。

開工大吉

阿 Bob的製作公司,近日已開始拍攝廣告。阿 Bob在首日開工時,已表示有信心成為頂級廣告公司。

星級班底

小霖(右一)的「澳滌娛樂」,旗下有 Rainky及狄易達等藝人,加上人面廣,阿 Bob就是看中小霖有藝人班底,令「棋人」可以為客戶提供一條龍服務。

拍檔認賭場背景

三個千金

阿 Bob兩名女兒分別 2歲及 6歲, Bob嫂周三( 10日)再生多一位千金,難怪阿 Bob要努力搵錢。

至於「澳滌娛樂」上月 25日舉行開幕活動,現場除有旗下藝人出席外,澳門不少官員及商家也有派代表出席。

當日記者詢問阿 Bob拍檔小霖,他也承認自己背後有賭場資金。他笑說:「你都知我嚟自賭城。我想喺香港開分公司,要搵地頭蟲幫手。我睇好阿 Bob,佢係全能搞笑藝人,係下一個曾志偉。」

有賭場資金呢條大水喉,難怪阿 Bob對前景咁有信心,仲話要以 4A為目標

年賺二千萬

阿 Bob以「爛做」見稱,他瓣數多,登台主持樣樣有,加上密食當三番,一年收入直逼不少當家小生,故此以友情價拍《老表!你好 hea》亦冇計。



鍾意就快D Share啦!