掃呢頁CODE去手機

2014年9月12日 星期五

[忽然1周 998] 外國嚇鬼整容實錄 MW,




靚抽王

外國嚇鬼整容實錄

現代整容技術已經進化到一個古人睇到,古人都唔會相信嘅地步,乜鬼嘢好假的 V臉、精裝木偶奇遇記嘅木偶鼻,我哋香港人睇開電視都見慣見熟。只不過,相比起外國好多整容個案,香港都仲未達到世界級,今日我哋就帶大家衝出香港,睇吓除咗 MJ之外,外國嘅整容,可以去得幾盡。

第一位:泰國黑色小肥谷化身美女

呢個大眼又白滑嘅泰國美女如果嚟到香港,就算做唔到大台演員,都一定可以做到𡃁模。但係佢唔係一個普通嘅女人,因為佢以前根本就唔係女人,而係一個男人!可喜嘅係,佢變性之前係一個皮膚黑媽媽仲有啲囂屎嘅霸氣肥仔,甚具星味,足以擔演星爺啲戲入面類似醬爆、六師弟一樣嘅諧角。

第二位:韓國撞臉選美

韓國乃係整容大國,呢個係人都知啦,一個個闊面細眼嘅韓女,化身成一個個大眼仔鼻高高。呢啲人造美女,逐個出場都唔係好覺有乜問題,畢竟佢哋眼耳口鼻都係價值連城,但係當佢哋一齊參加韓國小姐,就難免撞口撞臉……呢幅圖來自韓國小姐 2013,似乎係意味住:韓國小姐係同一個阿媽生?

第三位:歐美騎爆扮嘢大賽

呢兩個似模似樣嘅烏克蘭 Barbie姊妹花絕無血緣關係,佢哋之所以咁似樣,因為佢哋都對 Barbie情有獨鍾,同埋都接受過整容手術。唉,我哋都明 Barbie係少女嘅共同夢想,正如我哋都明啲男生好鍾意鐵甲萬能俠一樣,問題係唔通啲男仔大個咗就要整到好似鐵甲萬能俠咁嘅樣咩?買模型砌咪得囉?何必搞自己?

膠事國際

國際膠事無奇不有,每期膠事國際為你帶嚟最熱門世界性嘅膠事話題。



鍾意就快D Share啦!