掃呢頁CODE去手機

2014年9月12日 星期五

阿Yu現身談離婚:已入法律程序 阿Yu,趙頌茹,




阿Yu現身談離婚:已入法律程序



其他影片:>>






暴瘦殘爆似骷髏人 Yu現身首談離婚

【恒Yu家暴之我見猶憐】現年32歲的趙頌茹(阿Yu)感情坎坷,遭老公周永恒家暴兼婚外情雙重打擊,被迫離家出走治情傷,一直匿埋不見人的她,昨早為愛女信希出關現身天水圍的幼稚園,披頭散髮憔悴殘爆,瘦骨嶙峋的她更驚現鳳爪手、牙籤腳,暴瘦近20磅似骷髏人,我見猶憐!已除婚戒的阿Yu昨首度開腔談離婚:「已經進入法律程序!」

趙頌茹和周永恒(Roy)的4年婚姻決裂,Roy不但背妻偷食小三劉依靜(Ruby),更向阿Yu施以家暴,上周五Roy打老婆罪成判守行為18個月,表面自認人渣求原諒的他,私下卻發訊息催阿Yu離婚;而自家暴後離家出走的阿Yu,一直潛水不見人,連長女信希幼稚園K1開學都缺席,獨自匿埋療情傷。直至案件告一段落,有指阿Yu亦對Roy死心,決定離婚爭回女兒撫養權,並逐漸出關回復正常生活,繼本周一到屯門醫院覆診後,昨為愛女信希再出關現身幼稚園。

昨早本報記者在大女信希就讀的天水圍某幼稚園守候,惟至9時上課時間,都不見阿Yu或Roy二人湊女返學,直至9時30分,才見阿Yu獨個兒現身幼稚園,戴口罩遮殘樣的她一支箭衝入學校。約一小時後,老師出來幫她探路,發現記者仍在外面守候,阿Yu大方由正門步出。本來身形高瘦的阿Yu,經歷婚變和家暴雙重打擊,竟暴瘦到似骷髏人,驚現鳳爪手、牙籤腳,甚至頸筋和手筋都盡現,瘦得恐怖。



■激瘦近20磅的阿Yu似骷髏人,戴口罩仍難掩憔悴樣。



■阿Yu暴瘦至現鳳爪手、牙籤腳,匆匆搭的士離去。

「影得我靚啲」

披頭散髮的阿Yu急步離去,記者發現她除下了婚戒,問她有甚麽決定?阿Yu說:「進入咗法律程序,乜嘢都唔決定得,唔講得。」對於傳Roy想離婚,問她有何決定?阿Yu重複說:「我自己……𠵱家進入咗法律程序,乜嘢都唔回應得。」問交律師處理是否搞離婚?她說:「唔方便講呀。」不過,雖然阿Yu暴瘦憔悴,但心情似已平復,見記者埋身拍片,貪靚的她笑說:「可唔可以唔好咁近,靚啲得唔得呀喂!」

記者問囡囡會跟邊個?阿Yu說:「囡囡喺度返學,嫲嫲幫我睇住。」問是否湊回囡囡?她說:「真係進入咗法律程序,乜都唔講得。」並再次要求拍片的記者:「可唔可以遠啲啫,靚啲啫,靚女啲得唔得呀?」對於傳Roy有不良嗜好,阿Yu拒評只說:「唔……」記者指她瘦了很多,問到身體和心情?她輕鬆說:「我OK,好咗好多,多謝你哋關心。」並提醒倒後行拍照的記者,她笑說:「總之你小心啲,好似打war game咁。」



■阿Yu昨早現身女兒的幼稚園補搞手續,逗留一小時後離去。DV圖片



■已除婚戒的阿Yu昨日首度開腔講離婚:「已經進入咗法律程序。」

兩女為大前提

問會否復出工作?她坦言:「嚟緊會講畀大家聽會點做,畀時間我慢慢搞掂自己啲嘢。」現住朋友家還是媽咪家?她搖頭拒答,心情是否好了?她即點頭說:「唔使擔心。」很掛念兩個囡囡?她說:「有見過,畀少少時間我,但唔好影我兩個女為大前提,我好緊張佢哋。」會否為囡囡原諒Roy?她說:「唔答啦呢個。」之後即搭的士離去。

至於Roy日前在社交網留言:「到了家事法庭,大家自己分曉。」暗示與阿Yu搞離婚,昨記者聯絡他求證,至截稿前沒回覆。至於Roy的叔父周啟生前晚在九龍灣出席音樂會,對Roy涉家暴、婚外情及疑惡習未改傳聞不欲多談:「唔講喇,人哋嘅事,若果自己畀意見,就會畀人話批評,希望大家好似我咁,愛家庭、愛生活。」

採訪:溫敏芝、盧妹

攝影:沈健程



■去年阿Yu面圓圓影全家福,可惜現在卻婚姻破裂。資料圖片



■周永恒日前在社交網暗示離婚:「到了家事法庭,大家自有分曉。」



■Roy叔叔周啟生前晚出騷,不過他拒絕回答有關Roy的問題。

【律師話】最快一年正式離婚

趙頌茹與周永恒搞離婚,執業大律師陸偉雄表示,離婚會由家事法庭處理,程序方面可以好簡單,也能好複雜,他說:「簡單嘅話,只要雙方協議離婚,分居一年就可以;唔同意嘅話,亦可以分居嚟離婚,時間就長啲,要兩年,但亦可以用唔同嘅理由要求離婚,例如行為怪誕、通姦。」陸偉雄指,不同離婚的理由,就會衍生離婚程序複雜性,他說:「舉例說通姦,有人會唔承認,咁就要打官司,會浪費好多時間。」子女撫養權和爭產也是離婚衍生的官司,陸偉雄說:「周生有兩個小朋友,如佢哋係協議分居,有共識子女撫養協議,咁就減省好多時間。」



鍾意就快D Share啦!