掃呢頁CODE去手機

2014年9月12日 星期五

[忽然1周 998] 向太鬧爆星爺 甄妮又抽水? 向太,周星馳,星爺,甄妮,陳嵐,MW,




媽咪姐

向太鬧爆星爺 甄妮又抽水?

呢幾日,電影公司老闆娘向太陳嵐鬧爆周星馳喺網上抹黑老公向華強嘅新聞,又有新進展。最新加入嘅角色,係娛樂圈判官——甄妮!咦,點解又關佢事?








Well,唔知大家仲記唔記得無幾耐之前,甄阿姐先喺 fb貼文評「房東事件」,寸祖名「腦生蟲」,仲同習主席講:「這些吸毒小將要靠你下令修理了,別手軟。」,力撐世姪嘅向太即刻喺微博話甄妮「惡毒」,隔空開火㗎。

敵人嘅敵人,咪就係朋友囉!今次向太向星爺連環開火,本來唔關事嘅甄妮,遠在台灣都無啦啦喺 fb貼文,話電影公司老闆「數落明星就有失風度了」,明眼人都知講邊個

嗱,媽咪姐特登睇番甄阿姐嘅 fb,發現佢最近鬧台灣衞生局把關不力,搞到有地溝油事件,又鬧狗仔隊影佢相。今次向太反而無再向甄妮發火,只係話唔識佢!都係嗰句,萬大事以和為貴,向太啲火睇嚟都收咗啲啦。甄阿姐你六十有一歲咯,不如慳番啖氣,養生呢。

網文起火

近日有一篇由星爺童年講到依家嘅文章《為什麼這麼多人黑周星馳》喺網上瘋傳。文中講到電影公司老闆向華強涉黑,又話星爺因為拍過佢嘅戲而「惹上黑道背景」,因為咁而移唔到民㖭。

篇文雖然無作者署名,但有晒星爺嘅童年相,好多細節都好詳細。所以向太睇完嬲爆,質疑有人放料抹黑老公向華強,即刻上雜誌鬧爆星爺,仲喺周二( 9日)凌晨公開叫佢自己現身解釋。

向太發功

周二( 9日)晚,向太可能見唔少國內 fans力撐星爺,又喺微博留言話佢同星爺係「私人恩怨」,叫童孩「站在中立的立場」。

中港網民唔同 point

今次呢場「星之風暴」,最特別嘅地方係中港網民反應好唔同。我哋香港人有撐有唔撐,但內地呢,就多數撐星爺喎!哎吔,咁星爺就咪鬼移民

甄妮除咗喺佢台灣嘅農莊種菜養鴨,最鍾意就係喺 fb發聲。係估唔到佢仲咁留意香港娛樂圈, post文叫電影公司老闆唔好忘記自己係靠明星起家,但又提醒人唔好對號入座。網民就叫佢做「抽水 auntie」!

真假大爆料

喺《為什麼這麼多人黑周星馳》呢篇疑似星爺小自傳入面,爆咗唔少佢嘅戀情同拍戲細節,睇嚟有真有假,信不信由你嘞!

關心羅慧娟?

喺文中提及到星爺多位女友,但講得最多嘅係羅慧娟。作者講到星爺好情深義重,「其實周星馳一直都想結婚,他和娟妹也曾經談及婚嫁,到了朱茵這段,同樣是談及婚嫁。」

仲話 99年星爺知道娟妹因潛水令聽覺受損,傳 message俾前度話:「娟妹,得悉意外,甚表關心,祝早日康復!」而娟妹回佢:「患難見情真!」但向太就話唔信星爺咁偉大,仲話佢嘅女友都係唔愉快分手。

數朱茵?

另一個講得比較多嘅星爺女友係朱茵。不過就係數佢多,主要係話朱茵要求多,又不明白星爺,仲暗示佢借星爺博出鏡。

爾冬陞勁 buy?

向太喺雜誌上話星爺想借文美化自己。喺篇網文度就講到爾冬陞套《色情男女》原本係為星爺度身訂做,只係星爺無接,所以後來男主角(張國榮飾)個名都係叫「阿星」。不過,爾冬陞就澄清話,個角色名本來叫「阿星」,仲話唔想同星爺聯絡。

勁踩文雋

文中提到星爺執導嘅《功夫》得到 16項金像獎提名,好多人攞咗獎,但星爺攞唔到最佳導演。跟住就寫嗰屆金像獎主席係文雋,再提到周星馳好耐之前講到文雋,係咁講:「大家都不是一個層次,無謂多說。」 Well,作者有乜弦外之音,大家諗吓啦。



鍾意就快D Share啦!