掃呢頁CODE去手機

2014年9月12日 星期五

[忽然1周 998] 如何嚴懲洗狗男? MW,




靚抽王

如何嚴懲洗狗男?

一名疑似內地高球教練( Jacky Lo)喺臉書度公開佢將狗仔放入洗衣機嘅虐狗惡行,網民鬧爆,驚動警方之餘,高登巴打又再使出起底本領。不過呢個 Jacky佬竟然一啲悔意都冇,喺臉書度講咗句

「睬你都傻」,仲話自己將會返大陸,令正義感澎湃嘅娛文樂我,都不禁要 S橋王上身,幫大家度番條好橋嚴懲呢個獸性人渣。

嚴懲洗狗男 3大 S橋:

賤神 MMA大賽

呢排香港啲賤人好似《進擊的巨人》入面啲巨人空群而出,先有周永痕打老婆,又有洗狗男虐狗,所以最好就係使出一招以賤制賤,舉行一個賤神 MMA大賽等周永痕同洗狗男隻揪,其中一方失去意識先停止。嘻,係唔係好想睇呢?

金正恩維持正義

洗狗男虐待可愛嘅小狗,雖然好多人都想打鑊佢,甚至係掟佢入洗衣機洗,不過計我話最好都係由受害嘅族群,亦即係狗隻出手,咁成件事就合情合理得多。早前北韓金正恩曾以「犬決」之名嚴懲佢嘅手下,今次我哋一於將洗狗男 send去俾阿金生,等阿金生搵啲狗仔親自放佢入洗衣機。

沒女大作戰配對

洗狗男人賤口臭,又扮富二代,又冇愛心,照計都唔會有女人鍾意佢,恐怕佢之所以變成咁,都係冇愛情嘅滋潤啫,唔緊要!大台《沒女大作戰》好幾個沒女都未搵到伴侶,介紹洗狗男俾佢哋識,一來可以化解洗狗男嘅戾氣,二來呢個 plan合乎大台膠爆節目嘅低俗格調。

S橋王

S橋王作為宇宙最強度橋專家,一向以改善社會風氣為己任,為世人出謀獻策,伸張正義!(同時又八卦吓恥笑吓咁嘻嘻。)



鍾意就快D Share啦!