掃呢頁CODE去手機

2014年11月26日 星期三

[FACE - 392] 識飲識食 揀鋪再開蠔吧 黃宗澤開紅酒倉 黃宗澤,MF,




真面目

識飲識食 揀鋪再開蠔吧 黃宗澤開紅酒倉

同胡杏兒分手、又同楊崢甩拖, 33歲黃宗澤唔再嘥時間,返大陸密密拍劇搵錢,而喺香港嘅蠔吧生意仲愈撈愈掂,計劃明年開分店添!

一向喜歡飲紅酒嘅 Bosco,最近又搞咗個網購紅酒生意,仲開埋 1500呎嘅私人酒倉,已經存咗四千多支靚酒,而 Bosco仲會定時喺官網「些牙」食物配餐酒嘅資訊,今次投資過百萬,真係要改口叫「黃老闆」喇!

Bosco平時唔使開工都會落蠔吧視察,得閒又會約埋班朋友歎紅酒,眼見蠔吧生意唔錯,慢慢就諗到網上代購紅酒嘅計劃,加上 Bosco鍾情紅酒,呢盤生意簡直係開正佢嗰瓣。

Bosco揼本 400萬嘅蠔吧去年開張,黃媽媽就負責管理財政大權,全靠媽咪睇住盤數, Bosco先可以咁快計劃開第二間蠔吧,唔知緋聞女友變契妹嘅孫驍驍有冇畀啲意見呢?

Bosco九龍城嘅蠔吧,不時有明星幫襯, Bosco最鍾意同班 friend飲吓紅酒,胡定欣、陳敏之都係常客。

定期舉行試酒會

Bosco開設一個名為「 CYW」,全名為「 Click Your Wine」的紅酒代購網站,主打幫客人代購各地的名酒,就算要揼本租貨倉存酒都冇有怕,加上貨倉現今已有四千多支靚酒,除咗供應畀蠔吧, 1500呎嘅酒倉仲會定時舉行試酒會,所以短短半年就成功吸納一班客仔,據聞仲有唔少強國客仔捧場。問 Bosco是否想學趙薇開酒莊,他說︰「我又唔係億萬富豪,遲啲再算啦。」

1500呎酒倉曝光

為咗大搞紅酒代購網站, Bosco租咗一個大型私人貨倉,𠵱家已經有四千幾支酒存貨。

Bosco開設嘅紅酒代購網站名為「 CYW」,全名為「 Click Your Wine」,另外仲開多個「 Click Your Food」有美酒同時亦有佳餚,一條龍服務。

黃媽媽管數

又搞生意又拍劇,真係分身都唔掂,雖然喺香港少見咗,不過台慶仍然企第一排㗎!

據知 Bosco已經計劃明年再開多一間蠔吧,初步選址就揀人氣旺的尖沙咀或銅鑼灣,忙於拍劇嘅 Bosco,全數都放畀黃媽媽管理, Bosco仲大讚阿媽好有生意頭腦。

Bosco說:「呢個網籌備咗一年,投資咗 7位數字,其實個網站唔只賣紅酒,都會有其他酒賣,仲會定時提供紅白酒配食物嘅資訊,如果想搵啲貴價酒都有途徑入到貨,同埋有啲貨香港係獨家㗎!」 Bosco咁生性,黃媽媽遲啲飲杯新抱茶都冇投訴

學趙薇開酒莊?

11年底,趙薇同老公黃有龍豪擲 4,200萬港元買入法國 Chateau Monlot葡萄酒酒莊,旗下出品嘅「 Chateau Monlot 2005」紅酒仲攞過布魯塞爾世界葡萄酒大賽嘅金獎。問到 Bosco會唔會好似趙薇咁買間酒莊,佢就話:「嘩!我唔係億萬富豪喎!遲啲再算啦,𠵱家搞完餐廳又搞紅酒,睇吓遲啲會唔會有好出路先。」咁謙虛㗎!

Bosco平時都鍾意飲番兩杯,𠵱家搞埋紅酒生意,簡直係寓工作於娛樂。

人仔易賺

Bosco喺 TVB撈咗 15年,近年終於喺內地打出名堂,拍劇拍戲又上節目,雖然同 TVB仲有約,但為免又走多件, TVB都唔敢阻 Bosco返內地搵食,續約一於慢慢傾。

喺內地有名氣嘅 Bosco,最近受邀參加真人騷節目《明星家族的 2天 1夜》,同場仲有王心凌同韓庚等陣容。

網上圖片

除演出綜藝節目,拍劇先係大水喉, Bosco上月中就參演劇集《偏偏喜歡你》,劇中拍住陳喬恩同許紹雄。

網上圖片

Bosco喺大台產量唔多,𠵱家只剩低一套古裝劇《無雙譜》未出街,慢慢將市場移向內地。



鍾意就快D Share啦!