掃呢頁CODE去手機

2014年11月26日 星期三

[FACE - 392] 除了〈相逢何必曾相識〉  90年代還有…… MF,




全知言

除了〈相逢何必曾相識〉  90年代還有……

金曲定義係聽極唔厭,唔理咩年代都唔會 out,好似已經放低咪高峰,拍劇多年嘅蔣志光,喺《老表,你好 hea!》入面就將張學友嘅〈愛是永恒〉,同埋自家

代表作〈相逢何必曾相識〉唱翻 hit!久休韋綺姍仲因此

有機在上週大台台慶再唱金曲。 90年代合唱經典,你最記得又係邊首?

Wyman必揀〈相逢何必曾相識〉

我諗同最近套電視劇無關,就算冇部電視劇,你問我 90年代馬上會想起嘅一首經典合唱歌,我都會揀〈相逢何必曾相識〉。我諗喺歷史上合唱歌有好多,成功亦唔少,但喺做一首合唱歌出來嗰陣,已經係為咗卡拉 ok那種對唱嘅快感呢,其實呢首歌係一個先例,而且真係成功到可以喺頒獎禮上擊敗所有獨唱歌而得到大獎,相似案例都冇乜,而〈相逢何必曾相識〉應該是我想到唯一嘅一首!所以如果大家問起我會選那一首,都是蔣志光跟韋綺珊嘅〈相逢何必曾相識〉。

杜德偉要〈信自己〉

90年代對我來說,是我自己剛發展,好多元化的一段時間,剛進入 90年代就有一首代表歌曲,到𠵱家大家都經常要求我唱,就係我喺演唱會都有唱過嘅〈信自己〉。呢首歌剛好 91年時候出現,而我跟莎莉(葉蒨文)現在還有保持聯絡,最近都有合唱過一次,大家如果有看電視都會看到的。因為「如像我信自己,深深的相信你,」但是你都要相信我先得呀,知道冇?信自己呀!

Shine聽住安仔 Sammi大



如果要我們諗一首我們難忘嘅 90年代合唱歌,會係許志安和 Sammi的〈唯獨你是不可取替〉。因為 Sammi是我嘅超級偶像,細細個已經喜歡佢。

我就聽 Sammi和許志安啲歌長大嘅,唔係咩?呢首歌在我們年代,我諗大家都一定識唱。

《蘋果日報》圖片

艾威最愛〈相思風雨中〉

如果說合唱歌的話, 90年代,〈相思風雨中〉啦。那首唱得比較多。分飛各天涯,他朝可會相逢,蕭蕭風聲淒泣暴雨中……」真係唔記得

民選金曲

現代愛情故事真經典

60後 李生 揀 cool魔

我揀選了張智霖的〈現代愛情故事〉?對呀,都是金曲嘛!唔係咩?

90後  Jimmy 出世即聽學友

〈相思風雨中〉(歌神同湯寶如合唱) 90後一出世就聽呢首歌!

即時報料

有料、有相、有片即刻 send嚟

熱線 9222 0828

電郵facenews@nextmedia.com

facebook: facemagazine inbox

LINE、 we chat id: facemagazine



鍾意就快D Share啦!