掃呢頁CODE去手機

2014年12月31日 星期三

[FACE - 397] 容祖兒買袋大陣仗 祖兒,容祖兒,MF,




全知言

容祖兒買袋大陣仗

天后祖兒平時好少親自出動掃貨,不過全知言早前喺聖誕節前就見到佢好罕有咁喺中環置地出現, Joey一支箭咁標入名店 LOEWE睇手袋。堂堂天后駕到,班 sales梗係唔敢怠慢啦,即刻安排 3個 sales貼身招呼, Joey要睇邊個要試邊個幾乎唔使開聲,望一望就有專人送到,駕勢㗎!

全程容祖兒睇咗半粒鐘就買咗心頭好,全知言問 Joey買禮物畀邊個, Joey就話:「我買畀朋友啫,你哋唔識㗎!」斷估你都唔會買女裝手袋送畀劉浩龍咁絕啩?

天后駕到,咖啡奶茶奉上預咗,後面跟住幾個 sales貼身服侍先顯級數!

啲手袋逐個放晒喺度俾祖兒任睇任揀任試,班名店 sales都冇黑面,全程保持笑容。

難得 Joey喺置地出現,大班市民同自由行都企埋喺門口睇明星。

容祖兒一望個袋,已有專人擒高幫佢攞落嚟!



鍾意就快D Share啦!