掃呢頁CODE去手機

2015年1月30日 星期五

[忽然1周 - 1018] 珍妮花剝光豬 錯覺嚟啫! 珍妮花,MW,




踎低似赤裸

着住 deep V嘅珍妮花踎低,遷就梅姨(左)同大口茱(右),但咁啱頭髮遮住肩帶,望落好似赤裸咁,自自然然成為相中最吸睛嗰個。

出外埠

珍妮花剝光豬 錯覺嚟啫!

監製公會同演員公會( SAG)兩大頒獎禮,上周末圓滿結束。賽果正路,反而場外、慶功花絮仲好睇。

今年喺 SAG憑《 Cake》首次角逐影后嘅珍妮花安妮絲頓,雖然係陪跑一族,但都交足功課,周圍走撩偈傾。佢好醒目黐實梅姨同大口茱兩位影后級阿姐,仲不惜踎低身遷就,咁啱佢當日着住件大 deep V,驟眼睇,好似冇着咁款呀!不過媽咪姐向來淡定有錢剩,呢啲錯覺,嚇我唔到嘅。

醒目掩胸

珍妮花自知性感,傾得 high high哋都不忘掩實 deep V,以防走光。

錫面交足戲

同梅姨錫面啫,點解都要扁嘴皺眉。搶鏡之后,非珍妮花莫屬。

SAG頒獎禮當晚,珍妮花揀咗條 vintage嘅 John Galliano裙。 Sexy歸 sexy,胸部卻輕微八字。

鍾意就快D Share啦!