掃呢頁CODE去手機

2015年1月11日 星期日

佘詩曼祝福鄭嘉穎:希望佢開心! 嘉穎,佘詩曼,鄭嘉穎,




佘詩曼提到前緋聞男友鄭嘉穎被撞破同巨咪女親熱,予以不置可否。

next 1/1 pre

佘詩曼多次說:希望佢開心

next 1/1 pre

佘詩曼於活動上全程戴黑超。

next 1/1 pre

佘詩曼、黎耀祥與一眾藝員百萬行。

next 1/1 pre

鄭嘉穎被《好報》直擊夜場與女伴親熱。

next 1/1 pre

佘詩曼駕上太陽眼鏡出席百萬行活動。對於前緋聞男友鄭嘉穎被《好報》直擊夜場與女伴親熱,她表示「係咩?無睇喎。(鄭嘉穎佢見到心儀女仔一向都咁主動?)問番佢啦,問我做咩喎。(對妳主動?)我唔知喎。」

問她有否遇過被逼「牆壁咚」,她表示「無見過、無遇過。」至於鄭嘉穎指自己亦只是普通人,需要拍拖,佘詩曼則表示「我都好希望佢開心。(有指你被翻撻,現感失望?)一直都係你哋講咋喎,(無追返你?)一路都係你地講。(有咩行動追返你?)無喎,全部你哋自己講。(覺好可惜?)佢開心就好啦。因為我無睇過,咁講又好唔公平嘅,佢開心就得啦。(咁你開唔開心?)我依家生活好開心,多謝大家。」



鍾意就快D Share啦!