掃呢頁CODE去手機

2015年2月12日 星期四

[壹週刊 - 1301] 莊家豐背正印 偷食 DaDa爆乳師妹 DaDa,BKD_S,陳靜,M1,




探熱針

莊家豐背正印 偷食 DaDa爆乳師妹

現年三十歲,家族擁有逾八十億資產的莊氏集團二少莊家豐,一二年被踢爆一腳踏兩船,背正印○八年紐約華裔最上鏡小姐郭萱彤,偷食音樂才女林天愛,知衰莊家豐其後撇才女速飛美國箍煲。積習難改,莊家豐劈腿癮起,早前偷食 DaDa𡃁模師妹、 34D羅子喬,就算事後買定十二卡鑽戒求婚補鑊,難以再忍的女友都要走人。

飛美箍煲

莊氏集團太子爺莊家彬,唔理老豆反對,跟年紀比自己大十一年的傅明憲姊弟戀多年,愛得專一,相反細佬莊家豐就見一個愛一個!一二年被爆劈腿,背正印郭萱彤( Katie)撻着音樂才女,偷食斷正,為免影響形象,幫老豆打理家族生意,身為公司執行董事的莊家豐即時斬纜,重投正印身邊。

「 Katie嗰次嬲到飛咗返美國,家豐知衰,即刻放低手頭工作,漏夜飛美國道歉, Katie見佢咁有誠意,覺得應該俾多一次機會佢,所以都原諒咗佢。」知情者說。

二人曾經在 instagram對話,羅表示其後因被鬧,從此唔敢再傾偈。

小三羅子喬 情話短訊曝光

正印郭萱彤

晒巨乳長腿

郭萱彤替雜誌影了一輯火辣 34C性感照,樣靚身材正的她,因而備受賞識多了好多 job,事後她也放微博跟朋友分享。

屋企短聚

定性兩年,直至早前在友人介紹,認識由澳門來港拍戲的𡃁模羅子喬,鑽石盤近在眼前,擁有 34D導彈身材的羅子喬即抄牌,交換微信保持聯絡,不過莊家豐今次十分小心,甚少在公開場合見面,多數到女方香閨短聚。

「 Katie今次真係忍無可忍,家豐又喺出面搞搞震,之前嗰次就話係才女,但原來男友同其他男人冇分別,只要大胸就手就得!知道女友收到風,家豐又出撒手鐧,喺 Katie媽咪面前發誓,話以後會好好對 Katie,仲買咗隻十二卡戒指求婚。不過 Katie話要 hold住先,因為佢舊年年尾幫本雜誌影咗個好性感嘅封面,跟住喺內地接多咗 job同埋接到劇拍, Katie話會專心喺內地發展,同時睇吓家豐係咪有誠意改變,先決定仲係咪一齊。」

被指介入莊家豐與郭萱彤,小三羅子喬表示遭鬧爆才被逼分開。

「家豐同我講佢冇女朋友,如果我知佢有,都唔會同佢來往。後來有人喺 instagram鬧我,叫我唔好纏住佢男朋友之類,我先知道佢應該有女朋友,於是就冇再聯絡。(佢有上去你屋企?)都上過一次,佢因為趕去一個 event,我借地方俾佢洗頭。家豐係好善良好上進嘅男仔。佢得閒會請我食飯傾吓心事,生日又會送吓禮物。不過嗰件事之後,大家都冇聯絡,費時影響人哋感情。」羅子喬說。

郭萱彤跟莊家豐拍拖十分 sweet,二人會在朋友面前互嘴親熱。

為箍煲,莊家豐送十二卡戒指求婚。

擁有 34D巨乳的羅子喬經常在微博晒身材。

莊家豐跟過氣女友林天愛再見亦是朋友,去年莊更到澳門力撐她成立的慈善基金活動。

羅子喬自言跟莊家豐有好多「共同朋友」,所以早已經認識。

跟師姐 DaDa關係融洽,一樣冧仔有一手。

郭萱彤 VS羅子喬

鍾意就快D Share啦!