掃呢頁CODE去手機

2015年2月6日 星期五

台灣未忘情?鄧紫棋夢見林宥嘉拖新女 林宥嘉,鄧紫棋,




鄧紫棋自爆曾經夢見林宥嘉同丁文琪(右圖),又話有幫林宥嘉祈禱,唔通未完全放低舊愛?

next 1/1 pre

此情不再,望住依個畫面認真唏噓!(資料圖片)

next 1/1 pre

丁文琪被指介入林宥嘉同G.E.M.嘅戀情。(資料圖片)

next 1/1 pre

歌手鄧紫棋(G.E.M.)即將首度喺台北小巨蛋開演唱會,佢同台灣傳媒進行視像記者會時,被問到會唔會邀請前男友台灣歌手林宥嘉?G.E.M.就話:「我一直很OPEN,是他消失了!」

至於上年三月林宥嘉承認跟G.E.M.分手,之後G.E.M.曾經喺Facebook狂轟舊愛五宗罪。事隔一年,G.E.M.表示依家會比較冷靜面對好多事。當佢被問到分手之後仲可唔可以同舊愛做朋友?G.E.M.就以輕鬆姿態回應:「你問他?他都消失了!」之後G.E.M.反問傳媒:「他不是在當兵嗎?」似乎仍然有關注林宥嘉嘅近況。另外,G.E.M.又自爆曾經夢見過林宥嘉同新女友丁文琪,問到會唔會祝福對方?G.E.M.就話:「我有幫他祈禱。」

鍾意就快D Share啦!