掃呢頁CODE去手機

2015年4月1日 星期三

冇碇企 你肥夠了嗎? 苟芸慧被貶做茄哩啡 [FACE - 410] 苟芸慧,MF,



上年 7月苟姑娘喺巴西做完世界盃主持返嚟,身型依然係肥妹仔,但輪廓好彩冇走樣,當然做女神仲有啲距離啦。

真面目

冇碇企 你肥夠了嗎? 苟芸慧被貶做茄哩啡

自從苟芸慧中咗「不瘦降」後,唔只冇得做女神,連事業都冇得掹。上年做過世界盃主持後,肥苟已經停哂工,但好在有少少知名度,期間跟住啲一綫小生花旦登台未至於零收入。

將於今年底約滿,依然未修身嘅肥苟,嚟緊 4月將會為新劇《 EU超時任務》開工,不過角色就由以前女二,貶到變茄哩啡。肥苟仲想撈,真係要快啲瘦身先得,唔係有幾多個欣宜㗎咋!

31歲苟芸慧原本為大台上位花旦兼係宅男女神,但 13年因抑鬱兼甲狀腺問題,令體重不斷升,試過 170磅身型。由靚苟變肥苟,除女神被除名,更成為網友取笑對象。

'12瘦身

12年嘅苟姑娘有樣有事業綫又瘦,全盛時期苟姑娘喺大台真係有運行㗎。

'13暴脹

13年 9月苟芸慧喺新加坡出席《星和無綫電視大獎 2013》,呢套衫將肥苟身型表露無遺,當時有指肥苟體重達 170磅。

《蘋果日報》圖片

肥苟幕前工作少,但依然揾到飯食,減咗成年肥都仲減緊嘅佢,靠住喺強國搭單掹車邊做商演。據知上年陳展鵬、徐子珊有幾個登台騷,肥苟都有同行,每個都收 3萬人仔算有啖飯食。不過幕前少演出,變相出騷揾銀機會少。自 13年 7月《飛虎 II》後就未拍過劇的她,嚟緊 4月會為新劇《 EU超時任務》開工,以往肥苟雖然未做過女一,但喺劇中都拍住當紅小生如梁烈唯、鄭嘉穎。但今次新劇只是做大閒角,連感情綫都冇。最慘係該劇女一、女二為朱千雪、朱晨麗霸咗,就連女三都被新進姐仔劉佩玥攝入,畀班港姐爬晒華姐肥苟頭!不過難得有監製畀機會,肥苟今次亦染了一頭紅髮,希望佢真係反彈到

港姐爬頭

肥苟失寵造就兩位港姐朱千雪、朱晨麗上位,喺新劇《 EU超時任務》當女一和女二,就連女三都被新晉港姐劉佩玥搶埋,肥苟肥足兩年冇位企。

《蘋果日報》圖片

紅毛新 look

4月將會為《 EU超時任務》開工,肥苟雖然未修身,更為新劇剪短兼變千嬅色,真係好大決心喎。

網上圖片

苟芸慧未做過女一,但拍《怒火街頭 2》時同鄭嘉穎有唔少對手戲。

肥苟 13年拍《飛虎 II》後,就已經成年半冇劇拍, 4月她會為新劇開工,雖然戲份少都總算有機會嘛。

《蘋果日報》圖片

張張大頭呃到人

苟芸慧雖然未瘦番,不過五官依然係索,佢亦深明此道,近年所有 fb相都係高抄三七臉,有冇美圖瘦瘦就唔知啦,但只影大頭不見身,呃到 like㗎!

'15  3月

網上圖片

'15  2月

網上圖片

'15  9月

網上圖片

肥苟雖然肥但登台依然有市,雖然唔係擔正,但早前黐住徐子珊出活動,都有 3萬人仔袋。強國有的是錢, 3皮嘢濕濕碎。

網上圖片

除咗登台騷,肥苟上年都間中出席國內啲頒獎禮,雖然酬勞零,但都有車馬費幾千蚊,仲可以增加知名度。

網上圖片

鍾意就快D Share啦!