掃呢頁CODE去手機

2015年4月1日 星期三

冇工開一年 李司棋離無綫:我都冇符 無綫,李司棋,





其他影片:>>






近年大台花旦小生出現逃亡潮,估唔到曾經係四大花旦之一,亦係視后嘅李司棋,最後亦選擇出走大台。64歲嘅司棋姐,1968年中學畢業後便加入大台,轉眼四十幾年,去年十二月約滿決定出去花花界睇吓。

李司棋:『TVB 係我屋企,我宜家大個女想行出屋企睇吓呢個世界,因為咁多年我都係都係屋企,你知我個人實質上都好鍾意屋企,都唔打算出去闖盪,但宜家我咁老嘛,仲要簽一張合約?我宜家諗番我從來冇SAY NO,我好少話呢個劇我唔拍,因為我個人性格係咁樣,果張合約會比到我壓力。特別係呢一二年,少左嘢做,少咗嘢做更令我覺得冇須要再簽一張合約。』

 昔日大台當家花旦,爐花純青嘅司棋姐,卻被大台冷落一年。李司棋:『公司冇戲俾我做我都冇符,可能佢哋呢一、二年有佢哋安排,我有一年係完全冇開工,我上年拍咗《水髮胭脂》,《水髮胭脂》前一年即一三年,我完全冇開工。等吓等吓12月就過咗喇!』

司棋姐話自己一條心對公司,冇工開佢都冇投訴。宜家離開大台,司棋姐最想返內地拍劇搵人仔。李司棋:『聽講內地一日拍一組,如果一日一組我應付到,我唔係得三個鐘頭四個鐘頭睡眠我就唔得喇!最開心係我講普通話係冇問題,點解唔俾我試吓啫。』
鍾意就快D Share啦!