掃呢頁CODE去手機

2015年4月1日 星期三

要走得灑脫 李司棋拒接《巨輪2》 李司棋,





其他影片:>>






其實合約到期時,大台曾搵李司棋拍《巨輪2》,但佢發覺係戲內又可以做啲咩?有咩發揮,既然要走就灑脫啲。

李司棋:『再講《巨輪2》角色我覺得我唔係細啦嘛,我唔知個戲再繼續落去唔知可以做咩,雖然公司話劇本會寫過晒寫過晒,但後來我諗過之後,最後都係唔好喇,我決定唔拍。』

年過半百的她,明白冇永遠女主角,故對公司一直冇要求,就是不能做行行企企角色。李司棋:『我都諗住係時候,即係你又再拍《巨輪2》,《巨輪2》五、六月開,即係同我有合約一樣囉。因為出面都有啲嘢係度聯繫緊,如果我話俾人聽我冇晒期半年都唔得,即係得個講字。我都覺得係時候要離開吓。』

 

係tvb 幾十年,突然願意離開呢個安全區,司棋姐好灑脫話:我覺得人到無求品自高,有時有啲位你要狠狠對自己。的確,無慾無求最清高。

 
鍾意就快D Share啦!