掃呢頁CODE去手機

2015年4月1日 星期三

蔡思貝冇仔即黑面 [FACE - 410] 蔡思貝,MF,



落車過馬路,蔡思貝攞銀包出嚟準備返歸,個樣都 keep住愁。

全知言

蔡思貝冇仔即黑面

繼吳若希之後,大台另一新聞女,呢期仲唔係蔡思貝?無計,大台唔夠人,睇嚟睇去都係佢哋幾個!

前排有報導話蔡思貝介入羅仲謙同楊怡之間,仲令謙謙俾楊怡趕出門口添!蔡思貝後來解釋呢單緋聞解釋到喊晒口,好似真係唔多關佢事喎!前週六( 21日)全知言就喺將軍澳撞到準備返屋企嘅蔡思貝,唔知佢係拍完劇攰吖?還是俾近日嘅負面新聞影響心情,由落車到行返屋企呢段路,佢連少少笑容都冇,個樣慘過拍慘情戲!其實娛樂圈花邊新聞經常有,後生女,捱吓就慣㗎喇!

返到樓下,面對一班街坊市民,蔡思貝一樣唔笑,乜香港小姐唔係好友善嘅咩?

去年拍《衝線》時,蔡思貝同謙謙合照,張張相都笑晒口鬼咁開心,但家陣就連微笑都無埋。網上圖片

鍾意就快D Share啦!