掃呢頁CODE去手機

2015年5月31日 星期日

Eason收埋B計劃 禁阿徐亂噏 阿徐,陳奕迅,Eason,徐濠縈,

劉嘉玲對粵劇有興趣,並希望得到白雪仙的指導。

Eason收埋B計劃 禁阿徐亂噏

歌手陳奕迅(Eason)的太太徐濠縈早前表示除非Eason減肥和戒煙,她才會考慮再生B,昨晚陳氏伉儷一同出席活動,Eason笑言太太這番說話只是胡言,又取笑她是運動員不擅溝通,更一度阻止太太做訪問,笑言替她應付傳媒,公然耍花槍!

陳奕迅(Eason)、粵劇名伶白雪仙、陳寶珠及導演許鞍華等昨晚一同出席慈善活動,當中Eason跟太太徐濠縈前後腳到場,Eason透露近日休息了三星期,下周再開始巡迴演唱。提到早前太太被追問何時再造人時,她謂會要求Eason先減肥及戒煙才會考慮,Eason聞言即搞笑地說:「我問過佢啦,佢話同你哋(記者)冇嘢講,所以先講吓,佢都係噏吓,主要係關心我健康,同埋佢係運動員,唔識同你哋溝通。」

轉食紅米燕麥

此時,徐濠縈到場欲過來跟Eason一起受訪,怎料Eason突然大叫說:「你唔好過嚟,我同你頂住!」之後再轉向跟記者說:「佢唔會接受訪問,佢冇嘢講。」古靈精怪,令人發笑!對於被太太指有都市病,他笑說:「我健康冇問題,我諗我問題係少見記者。(你有膽固醇問題?)咁私人嘢唔方便講,(太太整補品你食?)其實我依家食得健康啲,通常食紅米同燕麥,我平時太鍾意食即食麵同內臟。(咁你想唔想再有小朋友?)我係唔會同大家分享,總之有就有,冇都一樣開心!」

嘉玲大晒靚靚玉背。
  • 嘉玲大晒靚靚玉背。
陳奕迅搞笑地禁止太太徐濠縈受訪,怕她亂講嘢。
  • 陳奕迅搞笑地禁止太太徐濠縈受訪,怕她亂講嘢。
徐濠縈
  • 徐濠縈

嘉玲敬畏白雪仙

同場的劉嘉玲談及粵劇時,表示自己曾跟陳寶珠合作,她認為粵劇需要時間慢慢研究,反而覺得京劇及崑曲比較容易領略。問到想跟哪位粵劇名伶合作?她笑說:「希望仙姐(白雪仙)可以指導我,我知佢要求好高,我見到佢,唔敢同佢講嘢,我之前同寶珠合作,佢都好驚仙姐,佢哋好尊師重道,我哋係好後輩,驚會觸犯到佢哋,好似我做新人時,如果梳緊頭但見到啲大老倌都即刻要起身同佢哋打招呼,同讓座畀佢哋。」

此外,日前嘉玲亦現身上海出席珠寶活動,她甜蜜稱讚丈夫梁朝偉很捨得花錢在她身上,特別在有紀念價值的日子,會送上表達愛意的禮物。對於好友黃曉明與Angelababy拉埋天窗,以及女星范冰冰公開跟李晨拍拖,嘉玲一一送上祝福。

文:名人組

鍾意就快D Share啦!