掃呢頁CODE去手機

2015年6月17日 星期三

睇老公罪證 小環口窒:你哋唔好嚇我 譚小環





其他影片:>>






一心以為老公蔡強榮是「愛妻號」的譚小環,本週二(十六日)坐著老公曾用來接送索女的白色七人車,見到記者及被問到有關老公偷食一事,她表示「呢個女仔(索女)我唔識架!」

雖然證據確鑿,但小環依然表示跟老公關係不錯:「我同老公關係好好,其實好多時佢約啲單身女仔都係公事,因為佢做保險,我覺得唔係問題囉。(對佢好有信心?)有……有信心架!」

「呢個女仔我唔識呀!我未見過佢,不如你哋等我了解吓先。唔……我睇完啲相我覺得好正常,公事上面佢好多時都會同我講嘅,佢咁多同事,我冇可能會識得晒,你哋唔好嚇我」小環續說。
鍾意就快D Share啦!