掃呢頁CODE去手機

2015年6月17日 星期三

揭《他來自江湖》秘聞 梅小惠成頭血被拒載 梅小惠,



神劇《他來自江湖》爆笑度十足,相信一定可以繼《大時代》後再掀熱潮。

next 1/1 pre

雖然就咁睇文字描述,呢場戲未必咁好笑,但係經過周星馳嘅神級搞笑演繹,就當堂成套劇唔同晒。

next 1/1 pre

《他》劇嘅成功,除咗周星馳,萬梓良(左)亦功不可沒。

next 1/1 pre

吳孟達呢吓無厘頭耍功夫,都好值得重溫架。

next 1/1 pre

周星馳咀毛舜筠?呢個配搭隔咗咁多年再睇番,係咪依然覺得好新鮮呢?

next 1/1 pre

就係呢一幕,有網民聲稱呢一幕有對白「被消失」,但myty就全部對白足本睇到,點解嘅?

next 1/1 pre

梅小惠呢一幕,隔咗咁多年都仲記憶猶新。

next 1/1 pre

周星馳呢個苦悶樣,絕!

next 1/1 pre

周星馳有份演出嘅無綫神劇《他來自江湖》,接「丁蟹」棒於深夜時段重播,首集收視高達5.64點,逾36萬人深夜熱捧「何鑫淼」,其中兩個場口,仲惹起網友熱議添。

其中一場,就係講飾演的士司機嘅周星馳,臨交更前遇到麻煩大嬸,帶住幾隻雞仔上車,仲用法律威脅佢唔可以拒載。到咗目的地之後,位大嬸好囂張咁畀多一毫子貼士,唔服氣嘅周星馳,即時其人之道還治其人之身,要大嬸幫每隻雞仔畀番兩蚊附加費,搞到大嬸勁激氣。呢個時候,順便溫馨提示大家,由於物價上漲,依家動物(包括雀仔)搭的士都係逐隻計錢,而相關附加費,已經由2蚊升到5蚊喇!

有忠實「星迷」,仲喺網上聲稱發現有對白被Cut,就係:「係咪想我炳你鑊甘,甘都冇咁甘?死笨橙!」不過《東網》記者今日喺無綫嘅官方網站mytv,就發現「原汁原味」足本版,相關對白亦冇被消失。

而全套劇嘅必睇位,就一定係自稱「情場鬼見愁」嘅周星馳,同「甩頭芝」梅小惠呢對歡喜冤家。大結局度,小惠因為陰差陽錯畀周星馳扑到頭破血流,當時周星馳嗰句:「如果冇人要你,我要你囉!」再加上小惠嘅神回:「你放心我冇人要㗎!」相信唔少七十後,到依家都仲好記得句對白。

梅小惠接受《東網》電話訪問時,就大爆當年拍扑頭戲時嘅秘聞:「當日拍完已經好夜,工作人員都收哂工,冇得落妝,我成頭血咁由清水灣電視城行出去截的士,仲要着住白色衫,啲的士都唔肯載我。」梅小惠還大讚周星馳有感染力。

談到早前邵仲衡因《大時代》「翻Hit」賺到手軟,小惠表示絕對歡迎找她工作:「個價就要畀多啲我會全數捐出,用嚟做善事。」

鍾意就快D Share啦!