掃呢頁CODE去手機

2015年6月17日 星期三

Justin Bieber台上露底 齊昕台下喪仔 [FACE - 421] 齊昕,梁齊昕,Justin Bieber,MF,



Justin唱唱吓歌突然乸起件衫,邊唱邊望住自己嘅腹肌,唔通咁唱會 high啲?不過就未見過郭富城或者韓國 Rain會咁做囉!

全知言

Justin Bieber台上露底 齊昕台下喪仔

加拿大小天王 Justin Bieber上週四( 11日)來港出席品牌活動,身為代言人嘅 Justin當晚相當識做,喺台上又唱又跳,仲乸高件衫騷吓底褲邊同埋腹肌線條,最後當然唔少得連衫都除埋,總之就睇到班女粉絲依嘩鬼叫。

台上 Justin好識做,行出行入同粉絲碰面都會 say Hi,甚至落機當日唔介意同粉絲影合照兼簽名,不過面對傳媒追訪, Justin就似乎唔多鍾意,騷前出入酒店已經唔願望鏡頭,騷後仲搵黑人保鏢驅趕記者,唔知佢驚俾記者影到佢做乜呢?

除咗 Justin係當晚焦點之外,當晚特首女梁齊昕再次踩場成為焦點,佢仲好識搶鏡,自行帶多套衫嚟替換,係怕大汗定貪靚?全知言真係答你唔到。不過淨係知佢當晚勁集郵,集親都係靚仔添囉!

唱到興起, Justin索性連衫都除埋,成班粉絲即時嗌到癲咗!

唱完歌 high完, Justin頭也不回咁入返後台,果然有巨星風範。

3粒鐘集 11郵

齊昕好準時喺 call time現身俾記者影相,向來愛 show off嘅齊昕仲不時喺 instagram向粉絲匯報集郵成績,當晚幾乎見仔就集,不過集得嘅都係靚仔,唔係亂嚟㗎!

齊昕愛集郵,好在紅唔紅佢都照集咗先,好似呢張就有趙雅之個仔黃愷傑、天佑同埋又南。

唔知 Justin之後想去邊玩呢?佢搵咗幾個又高大又惡死嘅保鏢落車驅趕記者,仲掟水樽添呀!

Kendall老豆搶鏡

與 Justin一齊坐私人飛機來港嘅緋聞女友 Kendall Jenner,近日都要將緋聞擺埋一邊,事關佢老豆 Bruce Jenner,即係美國奧運金牌得主早前變性成功,仲做埋雜誌封面宣告「 Call me Caitlyn(請叫我 Caitlyn)」。雖然已經 65歲,不過 Bruce(或者 Caitlyn)始終想圓夢,堅決要做「真女人」!

變性前, Bruce攬住囡囡 Kendall Jenner嘅合照,嗰時都已經有慈母樣。網上圖片

Bruce改名仲上埋美國雜誌《 VANITY FAIR》 7月號封面。網上圖片

齊昕又點會放過同 Kendall合照嘅機會呢?網上圖片

鍾意就快D Share啦!