掃呢頁CODE去手機

2015年6月17日 星期三

搵連詩雅含大鵰燒 《野狼與瑪莉》導演:算係佢嘅突破 [FACE - 421] 連詩雅,MF,



鄭健和

漫畫原著兼導演

鄭健和從事漫畫廿幾年,經歷港產漫畫興衰:「舊讀者係鍾意睇武打題材,後生一輩只睇日本漫畫,所以前景唔係太樂觀。」

爆 Like王

搵連詩雅含大鵰燒 《野狼與瑪莉》導演:算係佢嘅突破

連詩雅含大鵰燒,又半裸被吊起的新戲《野狼與瑪莉》未上映已話題多多,下週正式在港上映,宅男等睇喇!究竟呢套由同名港產漫畫改編嘅電影係咪真係咁激呢?連詩雅會唔會同漫畫女主角一樣大膽露點?

《野狼》漫畫原著作者兼導演鄭健和(和仔)喺香港漫畫界打滾廿多年,曾經憑超水準武打場面的《魔神傳》成名,他的《封神紀》亦將改編成動畫,至於點解要搵連詩雅含大鵰,導演話:「原著都有!」

F:點解《野狼與瑪莉》會被拍成電影?

和:本漫畫係幾年前推出嘅三期完漫畫,過咗兩、三年個監製(李建興)搵我,佢好鍾意呢本作品,覺得幾搞笑所以同我傾,初時我知唔易成事,應承住佢先啦,佢籌備咗 1年,問我有冇興趣做埋導演,都好喎!都係新嘗試吖,我又貪玩咪試下囉!除咗我仲有位導演金沛成,仲有幾位執行導演同副導演,我負責守番住漫畫嘅風格,執行上嘅嘢佢哋負責。

《野狼與瑪莉》是講漫畫家建禾意外殺死了好友,而引發一連串古怪情節,電影版劇情九成跟原著, cult味極重。網上圖片

連詩雅含大鵰燒一場戲也是跟原著,不過漫畫中女主角所含的並非大鵰燒,而是真正四級動作。網上圖片

戲中連詩雅要拿刀殺男主角張睿家,需要用到武術指導及吊威吔,拍咗成日至完成。

F:連詩雅含大鵰燒以及血腥情節係咪跟足原著?

和:漫畫都有呢場,不過一格漫畫咁多,因個角色部電話俾人攞咗,睇到裡面有張咁嘅相啫;套戲嘅劇情大致同漫畫一樣,但有個真人做就好似好大膽,觀眾鍾意官能刺激嘛,啲血呀腸呀飛埋出嚟都幾血腥。(漫畫中女主角有露點戲喎!)我覺得表達到就 ok好似都有人露點,不過唔係連詩雅囉!我又冇特別要求呢樣喎!

電影有原創劇情,有場戲由 YouTuber Ming仔(左)飾演的警察在超市遇上男主角,原來成段戲都係 Ming仔度出嚟,入場真係要留意下。網上圖片

F:點解選連詩雅做女主角呢?

和:選角係監製負責,但有問我意見,除咗連詩雅仲有其他人俾我揀,係台灣演員,但我唔係好識其他明星,香港好似得連詩雅。佢本身梗係靚女啦,漫畫入面佢係女神,佢都有女神 feel,好多兵包圍佢,連詩雅做到呢個感覺。如果計大膽尺度,《喜愛夜蒲》仲大膽啲!呢套就難演啲,好似多重人格咁,算係佢嘅突破。有場拎刀斬人戲佢練習咗好耐,又吊埋威吔唔用替身,都辛苦㗎!

和仔指要不斷在武打及神怪題材中尋求突破,所以新作《西遊》主角唔係孫悟空,而係講唐憎取西經後發生的事,但《西遊記》主角會客串出場。

F:你嘅作品拍成電影又改編成動畫,係咪代表香港漫畫有前景?

和:如果齋靠賣書好難維持;另一個平台有你嘅產品出現,對本身做漫畫係有幫助,好似作為歌手剩賣 CD都好難生存𠵱家做漫畫都可能要尋求另一啲途徑去繼續營運。其實齋賣書係冇前景,我都諗過放棄,但諗諗下覺得係鍾意做呢樣嘢,一日有機會都繼續做啦,直至容不下你呢個人喇,咪轉行囉!但呢刻都想維持番每週一本薄裝彩色漫畫呢個模式,因為係香港獨有特色嘛!

鍾意就快D Share啦!