掃呢頁CODE去手機

2015年6月17日 星期三

七年之癢 老公暗角攬人妻 譚小環睇偷食證據:唔好嚇我 譚小環,小環,



一對夫妻縱然經歷咗唔少風風雨雨,但「七年之癢」真係一個幾大嘅關口。譚小環與從事保險嘅蔡強榮結婚七年幾,表面恩愛,年前小環仲獲老公打本創業,喺銅鑼灣開魚蛋檔,為咗盤生意,佢哋兩公婆不時拍住拖宣傳,可惜……

事緣上星期五(12日)返工時間,蔡強榮以一身優閒打扮去咗圓方嘆茶,同行並非老婆,而係有位身材同樣貌唔錯嘅女子。佢哋起初真係齋傾計嘆茶,但離開嗰陣男方開始有小動作,乘電梯時竟然偷摸女方手仔,及後喺暗角位等上車時,仲拖住同從後攬實女方㖭!

據消息指蔡強榮呢位新歡原來亦有家室,周日就被影到同老公拍拖去啟德碼頭,關係真係複雜。有指蔡強榮成日借見客為由,不時同唔少女人約會,譚小環為咗頭家,加上又唔想變做凡事過問嘅黃面婆,亦忍氣吞聲,俾老公十足自由度。

但依家有晒片同相,譚小環好難唔驚。佢接受訪問時就話:「我同老公關係好好,其實好多時佢約啲女仔都係傾公事……我好難識得晒,我又唔係做嗰行……呢個女仔我唔識……唔好嚇我呀!」佢仲緊張到拎實記者手機逐張相望清楚㖭!希望充滿正能量嘅小環,可以過到呢個難關

鍾意就快D Share啦!