掃呢頁CODE去手機

2015年7月1日 星期三

一開即韓 染髮操肌做韓星 激減 26磅 龐景峰:唔想打針食藥! [FACE - 423] 龐景峰,MF,



Andrew前後搣甩 26磅肥膏,飲食方面仲好節制,好似訪問當日,就算對住成枱點心,佢都只係食咗剝皮蝦餃,好自律㗎!

真面目

一開即韓 染髮操肌做韓星 激減 26磅 龐景峰:唔想打針食藥!

繼組合 GOT7成員王嘉爾( Jackson)成為香港首位打入韓國市場做歌手後,最近又有新代表,主角仲係錢小豪同前妻郭秀雲嘅愛兒龐景峰( Andrew)!做得韓星,樣靚身形梗係唔少得!所以 Andrew事前亦做足準備,又染金白頭髮,節食操肌減磅,最後成功搣甩 26磅肥膏,十足韓國 Oppa㗎!

Andrew接受本刊訪問時,談及減肥攻韓史,他說:「想健康啲減肥,唔想打針食藥,自己會做多啲運動!」拍攝韓 look當日,郭秀雲更陪伴在側好緊張,至於生父錢小豪係咪真係咁多年一毫子都冇畀過, Andrew就直言和爸爸很少見面,畢竟已和母親離婚多年;說到做韓星新聞忽然爆出是否爸爸多口,他就話:「信老竇唔會抽我水!」

25歲龐景峰( Andrew)畢業後於 LA一間德國銀行任職經理,期間認識了有潮爆牧師之稱的美籍華人 Jaeson Ma,經他搭路, Andrew成功簽約 EWA經理人公司,去年 12月正式全職做歌手,仲同時間在 LA、韓國、香港、台灣同內地五地發展!

Andrew以前塊面圓碌碌,髮型同衣着仲好保守,同現時嘅「 Oppa」 look,簡直兩個人!

Andrew韓文 talk得,歸根到底,前韓籍女友 Mirae都有好大功勞,不過二人已分手, Andrew更坦言事業為重喎!《蘋果日報》圖片

練足 6日

上週三( 24日)一身韓 look影相的 Andrew,隨行的全是韓國公司的工作人員,問到當初入行經過,他說:「唔使好似見工咁㗎!佢哋只係測驗我識唔識拍嘢,上唔上到鏡,最後都覺得我有把聲喺度,只不過唔識點運用把聲啫!」

韓國娛樂公司出名要求嚴謹,樣貌同身形亦係重點訓練,肥底的 Andrew事前亦要節食操肌,他說:「訓練辛苦但絕對值得㗎!自己想健康啲減肥,唔想打針食藥,所以會做多啲運動!自己每日朝早 7點半起身食早餐, 8點游水游到 10點,之後做 gym做到 12點, 6點後就唔會再食嘢, 11點上床瞓,星期 6可以放假一日。最肥嗰陣 72kg,𠵱家就減到得番 60kg!」

據知 Andrew的韓文對答如流,原來前韓籍女友 Mirae有好大幫助,他說:「 3年前開始學韓文,自己似海外出世嘅韓國口音,𠵱家每日有 3個鐘學韓文,自己喺前韓籍女友身上都學到好多嘢。」

Andrew出道做韓星一事被搶先曝光,之後仲引發父母之間互數,對於父母恩怨, Andrew好維護:「只係一個誤會!佢哋不嬲少聯絡,有啲誤會啫!(老竇錢小豪抽水?)佢係唔會抽我水!佢唔會特登傷害我,因為佢係一個好努力嘅老竇!雖然離咗婚,不過一樣擺咗好多心機去照顧我!自己做埋手頭上嘅工作,就會抽一、兩日時間探佢同爺爺嫲嫲。」

Andrew工作排到密麻麻,新歌 MV搵嚟韓國女子組合 After School前隊長朴嘉熙參與拍攝,明顯極受公司重用。

問到同後父龐傑關係, Andrew大讚其為人,他說:「自己同佢好熟!由細到大都好照顧我,當正我係親生仔一樣!」

Andrew接受訪問當日,排場十足,每影一個場景,經理人、監製同造型師必定全程「 mon」到實,每一件事都表現好緊張㗎!

Jaeson Ma除咗係牧師,會用 hip hop方式傳道外,仲係王力宏同「雷神」嘅亞洲區經理人, Andrew亦經佢安排下成功出道做韓星。

Andrew成功操出一副好「 body」,工作硬照中大晒肌肉線條,一排排朱古力肌勁養眼,女粉絲睇見實嘩聲四起!

同錢小豪互數 郭秀雲:唔打算開戰!

郭秀雲同前夫錢小豪恩怨再次被擺上枱,郭秀雲就話冇意互數,「我唔打算公開開戰嘅!其實大家都冇乜嘢!加上自己都唔知原來抽水係有咁多種意思,所以自己都唔算怪佢,因為佢都應該唔知咩事,佢當時應該都係開心 share,唔會諗得咁深入!」

郭秀雲當日在場打點一切大小事務,對於 Andrew表現,她說:「佢好努力!佢唔捱過係唔會成功㗎!」

郭秀雲同錢小豪結婚 3年就離婚收場,二人最近仲因為 Andrew出道一事互數,恩怨再次被擺上枱,至於作為兒子嘅 Andrew就力撐雙親,「做父母嘅都會好錫個仔!」《蘋果日報》圖片

Andrew工作不時要周圍飛,對於最痛錫佢嘅爺爺嫲嫲,原來都好有孝心,仲話完成手頭上工作就會抽時間陪兩老添!《蘋果日報》圖片

𡃁模前度冇聯絡

Mia

《蘋果日報》圖片

Andrew同模媽 Mia拍過拖,當時兩人不時網上晒恩愛,其後有傳因為媽咪郭秀雲棒打鴛鴦導致分手,對此傳聞, Andrew說:「以前已經答過,冇必要再答,總之就唔係真囉!

Mika

網上圖片

Andrew最近成為新聞人物,問到同前女友 Mika有冇聯絡,佢話:「已經差唔多 5年時間冇同佢聯絡!」

鍾意就快D Share啦!