掃呢頁CODE去手機

2015年7月22日 星期三

台慶鋪路 播大陸劇 缺人選視帝 大台硬推王浩信犧牲馬明 [FACE - 426] 馬明,王浩信,馬國明,MF,



王浩信去年同大台續約 5年,小生嚟講叫好忠心,大台當然識做,上年就谷佢做男一拍《樓奴》,同劇又有李施嬅、岑麗香,兩位女神傍住,收視點都好過《風雲天地》囉。

真面目

台慶鋪路 播大陸劇 缺人選視帝 大台硬推王浩信犧牲馬明

選視帝同選特首一樣,除咗內定嗰位,其他有份陪襯嘅都要有番咁上下地位。只是大台小生花旦逐個走,加上今年連播大陸劇《武則天》和《風雲天地》,親生仔女劇集自然少咗,咁就出事喇!據知最近有極高層數下手指,原來年尾頒獎禮,唔夠人爭視帝,唔通頒俾劉愷威、李治廷咩?

趁𠵱家仲有得補鑊,大台惟有臨時抽起今年已有劇出街的馬國明套《流氓皇帝》,改播王浩信嘅《樓奴》頂上,等佢年尾有份排排坐扮下爭視帝。

馬明近年套套男主角,最近拍完嘅《為食神探》都係孭飛,一套《流氓皇帝》遲啲播啫,又唔係變倉底,冇所謂

大台赤化,早前黃金時段播映《武則天》同《風雲天地》就知,一台獨大收視根本冇問題,廣告照收。據知最近極高層開會,數數下男主角,竟然唔係好夠數,因為兩套大陸劇男主角都唔係「自己友」,加埋台慶劇已決定播《梟雄》,男主角為黃秋生、湯鎮業,斷估都唔會係視帝人選。

湊夠數候選視帝

為咗湊夠人數,將原本 8月 3日播映馬明孭飛嘅《流氓皇帝》突然抽起,無綫外事部曾醒明就話:「《流氓皇帝》啱大時大節播,《樓奴》就想食正𠵱家香港房屋問題所以提前推出。」

其實房屋問題就幾時都啱㗎啦,說穿了,因為馬明今年 1月已有套《宦海奇官》做男一,已夠資格入閘選視帝,無謂「嘥位」之下,決定搵王浩信首做男主角的《樓奴》頂上,而王浩信上年加簽五年約俾大台,咁聽話大台即捧佢做男一,最近拍完嘅《 EU超時任務》更加再冧莊男主角。

年底有份同一眾阿哥排排坐,雖然擺明係「攝」,不過王浩信都唔介意,他說:「套劇幾時播就公司決定啦,我都唔知㗎!(搵你湊夠視帝人選?)有得提名都偷笑啦,我唔介意頒獎禮齋坐㗎。哈哈!」咁識撈,坐多幾年視帝就到手喇。

王浩信 13年憑《法外風雲》一角獲得〈飛躍進步男藝員〉,之後再加簽五年約,上週仲去咗大陸登台搵真銀,據知每場騷 10萬人仔。電視畫面

網上圖片

播足 3個月

《武則天》剛播完,收視不俗,但播咗兩個月,大台自家製作劇集變相少咗套播,搞到視帝冇人。電視畫面

32集長劇

《風雲天地》收視差,親生仔又少個時段播,雖然話暑假時期冇人睇電視,但唔會得 22點囉。網上圖片

臨時抽起

《流氓皇帝》拍咗超過一年,早兩星期連宣傳片都拍埋,點知最後都抽起,不過套戲民初為主,冇時間限制,幾時播都得啦。

上星期監製潘嘉德先同周麗淇、馬國明等一齊食飯,諗住擺咗成年嘅《流氓皇帝》有得播,點知最後抽起。網上圖片

有咩人入閘?

大台小生買少見少,除咗今年播咗兩套大陸劇,台慶劇《梟雄》兩位男主角又唔係自己人,已播嗰啲又唔夠班,真係擔心視帝最後 5強齊唔到腳喎!

《武則天》李治廷

大陸劇《武則天》男主角係李治廷同張豐毅,唔通佢哋會嚟大台頒獎禮咩?電視畫面

《風雲天地》劉愷威

收視得廿幾點,香港大陸都冇人睇,就算唔揀劉愷威,都唔會揀到黃德斌電視畫面

《梟雄》黃秋生、湯鎮業

台慶劇暫時定咗得《梟雄》會播,雖然有馬國明、黎耀祥,但主角係黃秋生同湯鎮業,兩個都唔係大台親生仔,點會畀吖!

《八卦神探》李思捷

近年大台鬧小生荒,連收視毒藥嘅李思捷都話做男一,如果佢都入到視帝最後 5強,咁……就真係好搞笑喎!電視畫面

《醋娘子》吳卓羲

吳卓羲 7月啱啱完約,有冇機會選視帝?大家明

鍾意就快D Share啦!