掃呢頁CODE去手機

2015年10月6日 星期二

新007終極預告曝光 一嘢撞爆7部名車





其他影片:>>






憑《美麗有罪》奪過奧斯卡最佳導演的森文迪斯(Sam Mendes)之後拍的文藝片,成績一般,但將劇情片風格結合入007系列,就大有突破,三年前的《智破天凶城》(Skyfall)全球狂收接近一百億,破盡007電影的紀錄。難怪電影公司肯加碼再拍《007: 鬼影帝國》(Spectre)。

上集講到占士邦回到起始點,今集雖然片名用上陌生的鬼影帝國,其實即係魔鬼黨啦。除咗有第四度飾演占士邦的丹尼爾基格,今集扮演大奸角更是兩屆奧斯卡最佳男配角基斯杜化華茲!電影將在十一月頭上畫,終極預告片終於在日前面世。半年前出街的初導預告片,主要講占士邦的身世,今集冇咁多嘢講,撞直昇機,一次過撞爛七架Aston Martin,電影製作成本高達23億,幾架跑車,小數目啦。

鍾意就快D Share啦!