掃呢頁CODE去手機

2015年10月24日 星期六

諸葛薛嘉麟被迫「合體」賀愛兒生日 諸葛,薛嘉麟,諸葛紫岐,



諸葛即將為愛兒在北京舉行盛大派對慶祝生日,不過諸葛就話同老公薛嘉麟無聯絡唔肯定佢會唔會出席。

next 1/1 pre

手上零婚戒嘅諸葛繼續避談老公薛嘉麟。

next 1/1 pre

諸葛話唔知薛嘉麟會唔會出席愛兒生日宴,淨係話:「嗰個係佢個仔嚟,佢點都出現啦吓嘩!」

next 1/1 pre

諸葛希望可以有多啲空間去處理同薛嘉麟嘅問題。

next 1/1 pre

《好報》踢爆諸葛同薛嘉麟分房瞓,二人婚姻凍過水。

next 1/1 pre

諸葛秘見律師三小時之後未肯回應是否準備簽字離婚等問題。

next 1/1 pre

愛兒即將三歲,諸葛與薛嘉麟有機會「合體」。

next 1/1 pre

新一期《好報》獨家披露跟Neway太子爺薛嘉麟傳出婚姻亮紅燈的名媛諸葛紫岐,於上周三(14日)脫下婚戒單拖現身中環的律師樓並逗留三小時,當日記者問到是否到律師樓簽字離婚等問題時,諸葛只是說了一句:「有心!」!據知和丈夫連月來意見不合的諸葛,曾一度抱仔離家出走超過一個月,即使雙方常到外地公幹也絕少聯絡問候外,兩夫婦已發展到分房瞓的階段。

兒子薛華韜也成雙方出現矛盾的導火線之一,有指薛嘉麟以軍訓方式管教兒子薛華韜令諸葛不滿!諸葛接受《好報》訪問時,對於薛嘉麟在微博發表「涼風刺骨」論,她直言:「我哋冇戰,但真係好冷。」她又更以「我認為唔需要」來回應被指和老公少聯絡。

《東網》在機場拍得諸葛單拖現身,手上依然零婚戒,心事重重的她甫見記者仍表現友善,表示剛返港很掛念兒子,但當被問到薛嘉麟有否致電問候時,她即咳了幾聲未有回答。諸葛視為命根的寶貝兒子薛華韜下月兩歲生日,據知諸葛一如去年般,同樣在北京和母親為兒子搞生日會,去年諸葛請來中央電視台製作團隊負製籌辦盛大生日派對,並在北京一間私人會所筵開十六席,當時諸葛母親更向孫兒送上一個北京的物業,認真厚禮!

諸葛接受《東網》訪問,問到薛嘉麟下月會否現身兒子的生日派對時,諸葛即說:「我唔知道,但係嗰個係佢個仔嚟,佢點都出現啦吓嘩!」對於《好報》指上律師樓並逗留三小時,諸葛表現不欲多提,只說:「唔想再向外間解釋咁多,希望大家可以畀多啲空間同時間,等我哋可以集中同靜心去處理彼此嘅問題。」

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!