掃呢頁CODE去手機

2015年10月25日 星期日

無剃腋毛唔得咩?絲打呻男友嫌棄



有「絲打」在網上呻被男友嫌疑犯沒剃腋毛。(資料圖片)

next 1/1 pre

不少外國人視腋毛為性感的象徵,更潮興為腋毛染色,內地亦有女權主義者早前在社交網站,發起名為「女子腋毛大賽」活動,鼓勵女網民上載舉起腋窩,露出腋毛的相片,引起一時熱話。不過,近日卻有「絲打」(女網友)在網上大呻,因為沒有剃腋毛而被男友嫌棄,更陷入分手邊緣。

網民BOOMCLAP:$日前在「香港討論區」發貼指,拍拖年多的男友一直要求與她「曳曳」(上床),她早前與男友一同到長洲旅行,打算「獻身」,男友亦表現得興高采烈。不過,當晚「埋牙」時,男友卻向已除去上衣的樓主大叫:「嘩!咁核突嘅?!」

原來樓主男友嫌棄她未有剃腋毛,兩人之後都沒有心情繼續,令樓主幻想既開心又浪漫的一夜亦落空。之後男友更冷淡對待樓主,不斷要求她脫毛,又暗示若她不從便會提分手。樓主在網上大呻「使唔使抗拒成咁?」又反唇相譏「我都冇嫌佢有毛」

貼文一出,引來不少迴響,有網民怒斥樓主男友無品及無禮貌,如果男友只為腋毛就嫌棄女友,亦反映男友並不愛女友,「咁仲要嚟做咩?」促她趕快與男友分手。不過,亦有女網友認為樓主男友無錯,指女孩子沒有剃走腋毛會「好核突」,夏天更會出現異味,又指樓主不為現任男友,亦要為未來的新男友着想,「唔係個個鍾意索到你個有毛腋下囉!」

網民有話說

樂攸攸:呢啲男人仲要?肯定食咗你之後同你講88..(再見)

小肥美:啲咁無品既男人,飛咗佢

kkwgm:算擺啦有幾條毛就話分手要黎把鬼咩!

croc:鍾意一個人,當然包括埋佢啲腋毛

dadababy0000:我喺街見到個女人着背心裙露海膽,我都想嘔試問一個靚女正正常常又點會唔剃。樓主你改變下心態啦

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注網民熱話fb:

http://on.fb.me/1L3m1ro

鍾意就快D Share啦!