掃呢頁CODE去手機

2015年10月27日 星期二

專案專題:大閘蟹放題:僅吃膏棄鉗腳 老饕識食不惜食



近期不少食肆推出任食大閘蟹,吸引大批食客挑戰極限。

next 1/1 pre

食客為回本,狂食大閘蟹蟹膏,枱上剩下不少未吃過的蟹腳和蟹鉗。

next 1/1 pre

食客一邊食蟹,一邊用手機自拍。

next 1/1 pre

食肆的垃圾桶有大量蟹腳。

next 1/1 pre

多間食肆都推出大閘蟹任食套餐。

next 1/1 pre

不少食客在網上分享狂食大閘蟹「戰績」。(互聯網)

next 1/1 pre

近期不少食肆推出任食大閘蟹,食客付出一個價錢可在限時內狂食大閘蟹,吸引大批食客挑戰極限,有食客自稱兩小時內狂吃24隻大閘蟹。不過不少人為求回本,竟然只吃蟹膏,蟹鉗及蟹腳全部成為垃圾。環保團體認為食客做法浪費,加重都市固體廢物數量,極度大嘥。有醫學界更指,食客狂食蟹膏,最終只會賠上健康。

現時正值大閘蟹當造季節,坊間不少食肆推出任食大閘蟹餐。有食肆以大閘蟹重量計算價錢,大閘蟹愈重,收費愈貴,收費由200多元至600多元,客人在指定時間,任點任食。不過不少食客卻將任食視為挑戰,事後將蟹蓋相片上載上網鬥一番。有人在社交網站分享任食心得,更有大量「戰績」,有人聲稱吃掉約10隻大閘蟹,最高紀錄是進食24隻大閘蟹。

記者於晚上到元朗及土瓜灣等推出任食大閘蟹的食肆視察,部分食肆限定客人在75分鐘任食大閘蟹及其他蟹粉食物。當日是周末,食肆坐無虛席,有食客在門口等候時,已開始商議策略:「一陣坐低即時叫大閘蟹,每次可以叫三隻,唔好執輸。」友人回應說:「邊食到三隻咁多?我平時喺屋企食,食一隻都要成半個鐘啦。」對方即時教回本之法:「識食梗係食蟹膏,唔係食埋肉呀?依家任食,食得多至回到本。」

有纖瘦女士在指定75分鐘內,一口氣吃掉六隻每隻重四兩的大閘蟹,枱上剩下大堆未有進食的蟹腳及蟹鉗。一名食客表示,自己吃了七、八隻大閘蟹,開始時仍會將蟹鉗、蟹腳等蟹肉食光,但至中段感覺時間緊迫,便開始「食膏唔食腳」,雖然覺得浪費,但為了食得更多更抵,只好放棄較花時間的蟹腳。

記者向該食肆查詢,其中一間食肆負責人昌哥表示,該店經營大閘蟹銷售多年,今年是首次推出任食大閘蟹,吸引不少食客挑戰,但他表示浪費食物情況不算嚴重,大部分人都會盡量食光整隻蟹。若有客人浪費食物,員工會上前勸籲。

綠領行動總幹事何漢威表示,食客只食蟹膏的做法嚴重浪費食物,不環保之餘亦加重本港都市固體廢物數量,「依家香港每日產生嘅廚餘係逾3600公噸。」他指政府有需要加快落實都市固體廢物徵費計劃,食肆亦應向嚴重浪費的食客實施按量額外收費。

鍾意就快D Share啦!