掃呢頁CODE去手機

2015年10月27日 星期二

李思欣遭問過夜價錢:老公好嬲! 李思欣,



李思欣遭問價,佢話自己同老公都嬲到爆呀!

next 1/1 pre

令人憤怒!

next 1/1 pre

藝人李思欣經常與老公范振鋒孖住出席活動,但仍有好色之士在微博向思欣查問其過夜價錢,深感侮辱的思欣留言作出反擊:「本人一直醉心於演藝事業多年,現為自由身,對於一切正常的拍攝商演也非常歡迎大家找我演出,但對於不道德交易,本人絕不會接的!」

事後她接受《東網》電話訪問時直斥對方離譜:「唔知佢係咩人,可能係啲中間人,一個鐘Send好多個訊息嚟,仲開埋價,我已經Block咗佢,如果佢再Send嚟,唔排除公開佢Account!(老公咩反應?)當然好嬲!」

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!