掃呢頁CODE去手機

2015年10月27日 星期二

黃浩然:黃浩然亮相《張》結局幾秒:準備咗6個鐘 黃浩然,浩然,黃浩,



黃浩然掀起成套劇嘅高潮。

next 1/1 pre

雖然只係亮相咗短短幾秒,但黃浩然為咗個造型都用咗幾個鐘去準備架。

next 1/1 pre

黃智雯向陳山聰講出嘅呢句對白遭網民瘋狂Cap圖。

next 1/1 pre

《張保仔》大結局收視成績理想。

next 1/1 pre

陳展鵬(右)、洪永城(資料圖片)

next 1/1 pre

由藝人陳展鵬、洪永城及陳凱琳(Grace)孭飛的台慶劇《張保仔》播出大結局,雖然新進小花Grace被狠批演技差,但仍無懼收視影響,更擦新該劇收視紀錄,最高點為31點,平均則29點收視,一眾演員可謂飲得杯落!

成為本年度第三高收視劇集

《張保仔》更暫成為本年度排名第三高結局篇的劇集,僅次於《武則天》最高收視37點、平均33點及《鬼同你OT》最高收視34點、平均30點,而全劇平均收視則為《武》劇26點、《鬼》劇27點及《張》劇25點。至於上周五結局篇的《無雙譜》,則最高收視為29點,平均為26點,全劇平均收視為24點。

驚喜亮相掀高潮

原定於《張》劇演海盜的黃浩然,於開拍初期因病辭演,最後由洪永城頂上,沒料於大結局末段,以Johnny Depp海盜造型驚喜亮相,結果浩然的黃金幾秒不僅成為結局篇最高收視點,更是全劇最高視的一幕。造就高收視的浩然接受《東網》訪問時,表示功勞不屬於他,大讚陳展鵬及洪永城很努力,更恭喜二人剛於新加坡獲獎。問到最後現身是否監製補償他才有此安排?浩然謂:「唔會,我哋太熟,同埋都唔係臨時搵我拍,當初監製都講過話可能搵我幫手。(為幾秒鏡頭準備幾耐?)拍之前都用咗5、6個鐘試造型,拍嗰日用兩個鐘化妝,入場即拍,一陣就完成啦。(網友話你造型塊面似有咒語?)唔係,係圖騰嚟嘅,因為想個look西方啲,唔會重複演員嘅造型。」

對白惹人遐想

此外,不少網友就《張》劇結局於網上討論,嘗試解讀浩然為何驚喜亮相。不過講到最搞笑的是,黃智雯與陳山聰射大炮拯救陳展鵬及傅嘉莉的一幕,智雯在旁讚賞山聰謂:「老公,你支洋炮好勁呀。」由於對白令人產生遐想,故引來大批網民留言求cap圖,惹笑非常!

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!