掃呢頁CODE去手機

2015年10月27日 星期二

新濠:谷胸Mariah Carey孖男友恩愛行紅地氈



「新濠影滙」星光熠熠,就連國際巨星Mariah Carey同男友都以盛裝現身!

next 1/1 pre

Mariah Carey同男友James Packer齊齊現身,好恩愛呀!

next 1/1 pre

Mariah Carey同男友James Packer拖到實一實,羨煞旁人!

next 1/1 pre

Mariah Carey身材有幾澎湃?睇件衫就知……

next 1/1 pre

國際樂壇天后瑪莉亞卡里(Mariah Carey)今晚將會為「新濠影滙星影盛典」的演唱會擔任表演嘉賓,她以晚裝谷胸上陣,聯同男友兼新濠博亞娛樂聯席主席帕克(James Packer)現身紅地氈,兩人表現恩愛。Mariah Carey全程笑容滿面,並向現場傳媒揮手,態度親民,但就未有接受訪問。

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!