掃呢頁CODE去手機

2015年10月6日 星期二

有片喇! 女模孭女模 巴黎騷難為了model





其他影片:>>






前幾日,《壹》仔報道過單新聞,時裝設計師Rick Owens日前喺巴黎時裝周,展示來年春夏兩季嘅女裝新設計,模特兒一出場,唔止有新衫,仲要打孖上,一個抱起另一個行catwalk(新聞連結:http://nextplus.nextmedia.com/news/spot/20151002/273030)。

fashion嘅嘢,《壹》仔真係識條鐵咩,當日淨係睇到批相,已經覺得驚為天人;而近日,韓國嗰邊開始嘅網上流傳呢個fashion show嘅短片,令《壹》仔不得不再次同大家分享!

睇番呢個fashion show條片,一個模特兒孭住另一個模特兒出場,真係孭嗰個行得辛苦,俾人孭嗰個就「櫈吓櫈吓」,真係難為了Model呀!

呢隻愛沙尼亞式孭法,模特兒成個人180度調轉,背對出面,然後攬住另一個人,喺歐洲各種抱老婆越野大賽好常用,不過catwalk就……。Rick Owen話呢款新裝係表達女性點樣互相支持,不過《壹》仔覺得都幾啱當情侶裝嘅,女仔可以叫男朋友孭起自己,睇佢夠唔夠膽話妳重呀嘛。
鍾意就快D Share啦!